کد خبر : 22399
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

شایعه در خصوص باشگاه استقلال این بار برای پرویز مظلومی

شایعه در خصوص باشگاه استقلال این بار برای پرویز مظلومی
در خصوص باشگاه استقلال این بار برای پرویز مظلومی در رسانه ها شایعه شده که سخنگوی باشگاه انتخاب شده، اما آیا واقعیت دارد؟؛

شایعه در خصوص پرویز مظلومی و سمتی که به وی داده شده است. اخیرا شایعه در خصوص استقلال زیاد بوده و اکنون این بار به نظر می رسد که نوبت به پرویزمظلومی رسیده باشد.

سرمربی اسبق و پیشکسوت استقلال مظلومی به اشتباه در رسانه ها به عنوان سخنگوی هیئت مدیره باشگاه یاد می شد. در شرایطی که این موضوع صحت ندارد.

البته اشاره اعضای هیئت مدیره استقلال در خصوص رسانه ای نمودن مسائل طرح شده در جلسه این هفته توسط مظلومی این شائبه را ایجاد کرد که پرویز مظلومی سخنگوی باشگاه است. با این وجود این موضوع تکذیب شده است.

اعلام شده که باشگاه استقلال در حال حاضر هیچ سخنگویی ندارد. تنها در جلسه این هفته و بیان اخبار مربوط به نشست با رسانه ها عنوان شد که پرویز مظلومی مسئولیت اطلاع رسانی را پذیرفته و با رسانه ها حرف بزند.

مصوبه ای تا کنون برای سخنگوی هیئت مدیره کردن مظلومی وجود ندارد و تا کنون چنین تصمیمی نگرفته شده است.

پیش از این نیز در رسانه ها شایعه شده بود که ساپینتو از استقلال رفتنی است. اعلام شده بود که برکناری او حتمی است که این موضوع نیز تکذیب شد. چرا که از اعتماد هیئت مدیره در مقطع فعلی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها