کد خبر : 1563
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

واکنش و شوخی بازیگر معروف با گرانی و وضعیت اقتصادی کشور

واکنش و شوخی بازیگر معروف با گرانی و وضعیت اقتصادی کشور

واکنش و شوخی هنرمند و سوپراستار بازیگر با گرانی های اخیر در کشور؛ جمله شوخی بازیگر معروف ایرانی با گرانی و وضعیت اقتصادی کشور که در اینستاگرام خود منتشر کرد. محسن تنابنده بازیگر معروف و محبوب سریالهای طنز و اجتماعی کشور را حتما می شناسید. بازیگری که طنزها و شوخی ها و تکه کلامهایش در

واکنش و شوخی هنرمند و سوپراستار بازیگر با گرانی های اخیر در کشور؛ جمله شوخی بازیگر معروف ایرانی با گرانی و وضعیت اقتصادی کشور که در اینستاگرام خود منتشر کرد.

محسن تنابنده بازیگر معروف و محبوب سریالهای طنز و اجتماعی کشور را حتما می شناسید. بازیگری که طنزها و شوخی ها و تکه کلامهایش در سریال پایتخت وبازی زیبای او در این سریال همیشه در ذهنها خواهد ماند. حالا او در قالب طنز و شوخی نسبت به گرانی های اخیر و وضعیت اقتصادی کشور نسبت به گرانی قیمت ماکارونی واکنش نشان داده است.

این بازیگر معروف با نشان دادن قسمتی از سریال پایتخت در اینستاگرام خود؛ صحنه ای را نشان داده که از ارسطو یا همان احمد مهران فر با لحن جالب و لهجه شیرینی که در فیلم داشت سوال می پرسد: «ماکارانی رو آوردن، ماکارانی چرب، سس قرمز، خرسی؟»

عکس اینستاگرام و شوخی استوری شده این بازیگر نسبت به گرانی قیمت ماکارونی در مغازه ها را ببینید:

شوخی هنرمند و سوپراستار بازیگر با گرانی در کشور

در ادامه او نوشته: «ماکارانی که پرید،تا می‌توانید سس خرسی را دریابید.» او در این قالب نسبت به افزایش قیمت ماکارونی واکنش طنز مانند و جالبی داشته که با استقبال جالب هواداران و هنردوستان نیز این شوخی ریز او نسبت به گرانیها مواجه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لیست و درصد کشورها با بیشترین تورم اقتصادی جهان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در جهان از نظر اقتصادی […]