کد خبر : 17301
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

برای نخستین بار؛

روش متفاوت اختراع شده شادی گلزنی بازیکن باشگاهی

روش متفاوت اختراع شده شادی گلزنی بازیکن باشگاهی
روش متفاوت برای اولین بار در شادی گلزنی بازیکن باشگاهی تیم آلمان را شاهد بودیم که با نوآوری خاصی همراه بود.؛

خاص ترین و متفاوت ترین روش خوشحالی گلزنی که از سوی یکی از بازیکنان فوتبال در لیگ قهرمانان صورت پذیرفت. بازیکن تیم لایپزیک آلمان بعد از گلزنی شادی گل منحصر به فرد و متفاوتی که اختراع کرده بود را از خود به نمایش گذاشت.

مهاجم فرانسوی لایپزیک به نام کریستوف النکونکو زمانی که توانست دروازه شاختار دونستگ را باز کند به سمت دوربین های عکاسی رفته و در کنار تماشاگران از جیب خود یک بادکنک درآورد. سپس با باد زدن آن به طرز جالب و متفاوتی به خوشحالی پرداخت.

او برای این گلزنی قبلا آماده شده و تدارک دیده و به نظر به خوبی نیز تمرین کرده بود تا در جلوی تماشاگران و دیدگان هزاران نفر نیز بتواند از عهده آن به خوبی بربیاید.

روش متفاوت اختراع شده شادی گلزنی بازیکن باشگاهی

شادی گلزنی اختراع شده نوین

روش متفاوت اختراع شده شادی گلزنی بازیکن باشگاهی

عجیب ترین خوشحالی بعد از گلزنی

درآوردن بادکنک از جیب و باد کردن آن اتفاق جالبی را در ورزشگاه رقم زد تا استادیوم لهستان با دیدن این اتفاق شوکه شود. در شرایطی که هیچ کس چشم انتظار چنین شادی گلزنی نبود.

لایپزیک در لیگ قهرمانان اروپا بسیار موفق عمل کرده و توانسته جواز صعود از گروه خود را نیز پیدا کند. آنها از شانس راهیابی به هشت تیم نهایی نیز در صورت برخورداری با قرعه راحت تر مواجهند. این تیم باشگاهی با بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارند احتمال رسیدن به این مهم را نیز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها