کد خبر : 11718
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

شرزود تمیروف خیلی زود به استقلال رسید

شرزود تمیروف خیلی زود به استقلال رسید

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی شاغل در پیکان؛ بعد از جدایی از پرسپولیس خیلی زود با لباس پیکان به استقلال تهران رسید و احتمالا در ترکیب این تیم نیز قرار بگیرد. تمیروف که بعد از عقد قرارداد با پیکان، در تمرینات این تیم بسیار آماده و باانگیزه نشان می دهد در بازی هفته پنجم لیگ برتر

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی شاغل در پیکان؛ بعد از جدایی از پرسپولیس خیلی زود با لباس پیکان به استقلال تهران رسید و احتمالا در ترکیب این تیم نیز قرار بگیرد.

تمیروف که بعد از عقد قرارداد با پیکان، در تمرینات این تیم بسیار آماده و باانگیزه نشان می دهد در بازی هفته پنجم لیگ برتر خود را مهیای دیدار با استقلال تهران خواهد کرد.

حضور شرزود تمیروف در دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی اتفاق خواهد افتاد تا او این بار در همان ورزشگاه آشنایی که بارها در آن حاضر شده و با لباس پرسپولیس مقابل حریفان صف آرایی کرده مقابل استقلال قرار بگیرد.

شرزود

شیر تاشکند امیدوار است با درخشش مقابل استقلال با لباس پیکان نشان دهد که قضاوت ها بر علیه او زود بوده و او از نظر فنی قابلیتهای فنی بالایی دارد ضمنا با موفقیت در بازی مقابل استقلال هم برای تیم سابق خودش کمک کند تا استقلال را از جمع مدعیان خارج کرده و مسیر موفقیت پرسپولیس را هموارتر کند و هم به تیم کنونی خودش پیکان کمک کند تا جایگاهش را در جدول بهبود بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها