کد خبر : 10081
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

شرزود تمیروف و فولاد شاید آخرین بازی بازیکن ازبک

شرزود تمیروف و فولاد شاید آخرین بازی بازیکن ازبک

خبری مارال نیوز؛ شرزود تمیروف و فولاد، دیداری که شاید آخرین برخورد و دیدار مهاجم ازبک در لباس پرسپولیس بوده و روز وداع این مهاجم تلاشگر باشد. دیدار فولاد با پرسپولیس برای شرزود تمیروف شاید آخرین دیدار باشد چرا که گفته شده گل محمدی بنا دارد تا شیخ دیاباته را جایگزین تمیروف ازبک کند. مهاجم

خبری مارال نیوز؛ شرزود تمیروف و فولاد، دیداری که شاید آخرین برخورد و دیدار مهاجم ازبک در لباس پرسپولیس بوده و روز وداع این مهاجم تلاشگر باشد.

دیدار فولاد با پرسپولیس برای شرزود تمیروف شاید آخرین دیدار باشد چرا که گفته شده گل محمدی بنا دارد تا شیخ دیاباته را جایگزین تمیروف ازبک کند.

مهاجم ازبکستانی با نام تمیروف که سال پیش به پرسپولیس آمده بود از نظر آمار گلزنی انتظارات را برآورده نکرد تا در پی جذب مهاجم هلندی به نام یورگن لوکادیا و در ادامه صحبتهایی در خصوص نهایی شدن قرارداد بستن شیخ دیاباته با پرسپولیس، تمیروف در لیست خروجی قرار بگیرد.

با قرارداد بستن احتمالی شیخ دیاباته با پرسپولیس بایستی پرسپولیس یکی از بازیکنان خود را از لیست اصلی خارج کند و شاید شرزود تمیروف انتخاب یحیی گل محمدی برای خارج کردنش از لیست باشد.

تمیروف

در خصوص بازی تمیروف در مقابل پرسپولیس و شوتهای ناگهانی و از وسط زمین در آن دیدار در فصل پیش نقدهای بسیار زیادی انجام شده و هواداران پرسپولیس نیز بر سر چگونگی بازی این بازیکن در پرسپولیس در دیدار با استقلال نقدهایی داشتند و انتقادات زیادی نیز انجام شد هر چند بعد از چند هفته تمیروف پخته تر از گذشته شده و بازی های بهتری را از خود به نمایش گذاشت به خصوص در دیدارهای دوستانه تمیروف پیش از شروع فصل معمولا یک پای گلزنی بود و اکثرا گلها و بازی های خوبی از این بازیکن را شاهد بودیم و به نظر می رسد عملکرد تمیروف متفاوت و بهتر از گذشته شده است.

پیش تر از این از پیکان به عنوان مقصد احتمالی شرزود تمیروف در صورت جدایی از پرسپولیس نام برده شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها