کد خبر : 10407
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

شروع زندگی جدید فوتبالی امیرحسین حسین زاده در بلژیک

شروع زندگی جدید فوتبالی امیرحسین حسین زاده در بلژیک

سایت مارال نیوز؛ آغاز زندگی جدید حرفه ای و فوتبالی امیرحسین حسین زاده با قرارداد دو ساله با شارلوا؛ در پی قرارداد دوساله ای که امیرحسین حسین زاده با شارلوا انعقاد کرد می توان زندگی دوباره حرفه ای ورزشی این بازیکن جوان را در این تیم مطرح اروپایی پیش بینی کرد. حسین زاده در قراردادی

سایت مارال نیوز؛ آغاز زندگی جدید حرفه ای و فوتبالی امیرحسین حسین زاده با قرارداد دو ساله با شارلوا؛ در پی قرارداد دوساله ای که امیرحسین حسین زاده با شارلوا انعقاد کرد می توان زندگی دوباره حرفه ای ورزشی این بازیکن جوان را در این تیم مطرح اروپایی پیش بینی کرد.

حسین زاده در قراردادی که با مسئولان باشگاه شارلوا بسته به مدت دو سال در این تیم خوب بازی خواهد کرد و قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر نیز می تواند تمدید کند.

به منظور خوش آمدگویی به امیرحسین حسین زاده، باشگاه شارلوا نیز در اقدامی جالب اقدام به تولید و همچنین انتشار تیزری در خصوص پیوستن حسین زاده کرده است.

امیرحسین حسین زاده فصل پیش در استقلال تهران بازی کرده و در این تیم فوق العاده ظاهر شده بود. زندگی جدید حرفه ای و ورزشی امیرحسین حسین زاده با پیوستن به این تیم مطرح بلژیکی را باید از این به بعد شاهد باشیم، تیمی که می تواند به عنوان پل موفقیت هر چه بیشتر امیرحسین حسین زاده باشد و باعث بیشتر دیده شدن او توسط تیمهای مطرح باشگاهی در سطح جهان نیز شود.

حسین زاده یکی از مهمترین عوامل موفقیت استقلال تهران در فصل پیش بود. بازیکنی که توسط فرهاد مجیدی کشف شده و با بها دادن مناسب به او سبب شکوفایی هر چه بیشترش نیز گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دیدار با خنت اولین بازی اروپایی حسین زاده در شارلوا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دیدار رسمی امیرحسین حسین زا… با لباس باشگاه […]