کد خبر : 11820
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

بهترین ساعات برای خوابیدن کودک چه زمانی است

بهترین ساعات برای خوابیدن کودک چه زمانی است
چه تایمهایی زمان بهتری برای خوابیدن کودکان دلبند شماست؟ زمان خوابیدن کودک را که در بهترین تایم ها باشد به همراه توضیحات چگونگی خوابیدن کودک بخوانیم.؛

بررسی مشکلات خواب کودکان و چه ساعتهایی بهترین تایم برای خواباندن و تشویق به خواب کودکان است را در زیر به صورت خلاصه مرور می کنیم.

مهدیه صالحی روانپزشک در شبکه سلامت برنامه مادر کودک صدا و سیما اعلام کرد بهترین تایم برای خوابیدن کودک در میان ساعتهای هشت شب تا یازده شب می باشد.

به گفته این روانپزشک بایستی به کودک کمک شود تا وی دو سه ساعت قبل از خوابیدن تلویزیون ندیده و از موبایل و دیگر صفحات دیجیتالی بهره نبرد تا خواب بهتری داشته باشد و همچنین میزان و روشنایی نور اتاقی که کودک قرار است در آن بخوابد را نیز بایستی کاهش دهید.

خواب کودک ساعت

همچنین قبل از خواباندن کودک بهتر است از بازی کردن با وی خودداری شود و از انجام کارهایی که باعث هیجان می شود اجتناب کرد.

خوراندن مواد دارای کافئین، چای و کاکائو نیز از شش ساعت قبل از به خواب بردن کودک پرهیز شود و همچنین بایستی تلاش شود تا خواب کودک به نظم بیافتد.

زمان طبیعی برای به خواب رفتن کودک در بزرگسالان انتظار می رود در حدود بیست دقیقه فرد به خواب برود اما در کودکان این اتفاق شاید به یک ساعت نیز برسد و بایستی والدین با نوازش و در آغوش کشیدن و خواندن کتاب و … به بهبود فرایند خوابیدن کودک خود کمک نمایند و بایستی قبل از خواب به آنها آرامش و اطمینان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
از فرش تا عرش طارمی در ترکیب بهترینهای پرتغال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در لیست اعلامی بهترین بازیکنان هفته […]