کد خبر : 12540
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۵

صبر مجیدی برای برد در امارات یک هفته طول کشید

صبر مجیدی برای برد در امارات یک هفته طول کشید

فرهاد مجیدی تنها بعد ازیک هفته صبر و چشیدن طعم شکست، مجددا پیروز شد. الاتحاد تیم فرهاد مجیدی در هفته دو لیگ امارات مقابل الوحده که از تیمهای خوب و ریشه دار اماراتی است، به برتری یک گله رسید. تیم الاتحاد کلبا تحت هدایت مربی با دانش ایرانی خود فرهاد مجیدی در دومین بازی خود

فرهاد مجیدی تنها بعد ازیک هفته صبر و چشیدن طعم شکست، مجددا پیروز شد. الاتحاد تیم فرهاد مجیدی در هفته دو لیگ امارات مقابل الوحده که از تیمهای خوب و ریشه دار اماراتی است، به برتری یک گله رسید.

تیم الاتحاد کلبا تحت هدایت مربی با دانش ایرانی خود فرهاد مجیدی در دومین بازی خود مقابل الوحده با تک گل دقیقه 35 اسپاداسیو الوحده را شکست داد تا در یک بازی خارج از خانه الاتحاد به عنوان تیم پیروز؛ زمین مسابقه را ترک کند.

در این دیدار بازیکنان اتحاد 4 بار از داور کارت زرد دریافت کردند و یک کارت زرد نیز سهم الوحده بود.

تیم فرهاد در اولین هفته مقابل البطائح شکست خورده بود تا از هفته دوم و بعد از یک هفته چشیدن طعم باخت مجددا فرهاد مجیدی به دور پیروزی بیافتد.

فرهاد در فصل پیش در استقلال کل فصل را بدون شکست به اتمام رسانده بود و باخت تیم او در اولین هفته، منجر به ترک عادت کسب پیروزهای مستمر او شده بود که البته با این برد، به نظر می رسد روزهای خوب فرهاد در لیگ امارات مجددا شروع شود.

الوحده نیز اولین دیدار خود را در لیگ امارات با تساوی به اتمام رسانده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها