کد خبر : 12397
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

سخت ترین دیدار فرهاد مجیدی در هفته دوم لیگ امارات

سخت ترین دیدار فرهاد مجیدی در هفته دوم لیگ امارات

فرهاد مجیدی در هفته دوم لیگ امارات با تیم اتحاد کلبا رقابت بسیار سختی با الوحده خواهد داشت چرا که از نظر آماری و مقایسه بازی های گذشته همه چیز به سود تیم الوحده امارات است. الاتحاد کلبا تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی در هفته نخست لیگ امارات مقابل تیم نه چندان مطرح البطائح شکست

فرهاد مجیدی در هفته دوم لیگ امارات با تیم اتحاد کلبا رقابت بسیار سختی با الوحده خواهد داشت چرا که از نظر آماری و مقایسه بازی های گذشته همه چیز به سود تیم الوحده امارات است.

الاتحاد کلبا تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی در هفته نخست لیگ امارات مقابل تیم نه چندان مطرح البطائح شکست خورد و حالا در هفته دوم کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

بازی دوم الاتحاد کلبا در هفته دوم از ساعت 9 شب روز شنبه به وقت ایران برگزار می شود و شاگردان فرهاد مجیدی محکوم به برد در این دیدار هستند تا خود را به عنوان مدعی نشان دهند. شکست در این بازی شرایط باری کار کردن تیم فرهاد را به مراتب سخت تر می کند.

نگاهی به آمار نشان دهنده شانس به مراتب بالای الوحده نسبت به تیم فرهاد مجیدی است چرا که الوحده در 14 بازی قبلی خود مقابل اتحاد توانسته 9 بار الاتحاد کلبا را ببرد و این آمار به سود اتحادی ها نیست.

فرهاد مجیدی که به مدت یک فصل تمام در استقلال حتی یک شکست در لیگ برتر تجربه نکرده بود در همان گام اول در لیگ امارات شکست را تجربه کرد و حالا آنها نمی خواهند که مجددا طعم شکستی دیگر را بچشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها