کد خبر : 10315
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

صحبتهای تاج کی روش را به وجد آورد

صحبتهای تاج کی روش را به وجد آورد

به گزارش مارال نیوز؛ به وجد آمدن کارلوس کی روش با صحبتهای مهدی تاج با انتشار یک پست اینستاگرامی؛ کارلوس کی روش واکنش مثبت و خوبی به صحبتهای مهدی تاج نشان داد. روز گذشته مهدی تاج وقتی در یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام کرد که چنانچه بتواند آرای مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال را

به گزارش مارال نیوز؛ به وجد آمدن کارلوس کی روش با صحبتهای مهدی تاج با انتشار یک پست اینستاگرامی؛ کارلوس کی روش واکنش مثبت و خوبی به صحبتهای مهدی تاج نشان داد.

روز گذشته مهدی تاج وقتی در یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام کرد که چنانچه بتواند آرای مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال را جلب کرده و به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود؛ برگرداندن کارلوس کی روش را استارت خواهد زد؛ کی روش نیز واکشن مثبتی بعد از شنیدن این صحبتها از خود نشان داد.

بعد از این مکالمات رد و بدل شده از سوی تاج؛ کارلوس کی روش دست به کار شد و یک پست اینستاگرامی در خصوص علاقه به فوتبال ایران فرستاد. پستی که می تواند به نوعی یک پالس مثبت باشد.

کی روش در پست اینستاگرام خود به صورت غیرمستقیم برگشتن به ایران را با چراغی سبز پاسخ داد.

او با منتشر کردن فیلمی از خود در زمان سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران در رختکن نوشت همه چیزها با یک فوتبال خوب خواهد شد.

پست اینستاگرامی کارلوس کی روش در خصوص تیم ملی 

برگشتن کی روش به ایران

کارلوس کی روش در مدت زمان حضور خود در ایران هر چند نتوانست هیچ جایگاه و مقامی در مسابقات به دست بیاورد اما بازیهای روان، خوب و تاکتیکی که همراه با صعود ایران به جام جهانی نیز می شد؛ از تیمهای کی روش در ایران می دیدیم و به این دلیل برخی از افراد خواهان برگشت کی روش به ایران هستند هر چند مخالفان نیزبر این اعتقادند فرصت کافی برای نشان دادن قابلیتهای فنی کی روش به او اعطا شد اما او قدر این فرصتها را ندانسته و بدون هیچ دستاورد تیمی، ایران را ترک کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
خارجی شکست خورده لقب رسانه کرواتها به کی روش | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خورده به کارلوس کی روش داده و از وی با […]