کد خبر : 21264
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۰

صعود سیتی به جایگاه قبلی در لیگ جزیره

صعود سیتی به جایگاه قبلی در لیگ جزیره
منچسترسیتی با برد مقابل لیدز توانست به جایگاه سابق خود در هفته های اخیر یعنی دومی در لیگ جزیره بازگردد.؛

تیم منچستر سیتی توانست به رتبه و جایگاه سابق خود در هفته های اخیر در لیگ جزیره بازگردد. آنها با شکست دادن سه بر یک لیدزیونایتد توانستند به رتبه دوم که از شروع لیگ هفته ها در این رتبه بودند برسند.

آرسنالی ها نیز با 5 امتیاز بیشتر نسبت به سیتی در رتبه اول قرار دارند.

از هفته هفدهم لیگ جزیره در دیداری حساس سیتی به مصاف لیدز یونایتد رفت. شاگردان گواردیولا چهره ای کاملا هجومی در این بازی به خود گرفته بودند.

در نهایت با گل های زیبا که دو گل آن توسط ارلینگ هالند به ثمر رسیده و یک گل دیگر نیز رودری زد کلکسیون گل را برپا کردند. البته سیتی فقط این سه گل را نزد بلکه آنها موقعیت های بسیار زیادی را توانسته بودند خلق کنند که بسیاری از آنها راه به دروازه نبرد. به گونه ای که در همان نیمه نخست هالند دو موقعیت تک به تک را به سادگی از دست داد. همچنین گریلیش نیز در صحنه های عجیبی دو موقعیت خالی بدون دروازه را نتوانست باز کند تا در نیمه نخست بازی در شرف تساوی باشد. البته این گونه نشد.

منچستر سیتی

منچستر سیتی و تداوم بردهای پرگل مقابل شاگردان جسی مارش

تنها گل لیدز در دقیقه 73 به ثمر رسید. شاگردان جسی مارش با شکست پرگل قعرنشین بوده و با این شکست بار دیگر شرایط بد خود در لیگ جزیره را ادامه دادند. آنها فقط یک تیم را پایین تر از خود می بینند که آن هم ساوتهمپتون هست.

لیدز به همان اندازه کار سختی برای ماندن و حفظ سهمیه درلیگ جزیره دارد که سیتی برای قهرمان شدن، چرا که آنها رقیب سرسخت جدی به نام آرسنال دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها