کد خبر : 1209
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

مینا مختاری کیست آشنایی با همسر بهرام رادان

مینا مختاری کیست آشنایی با همسر بهرام رادان

مینا مختاری همسر بهرام رادان کیست بیوگرافی و زندگینامه مینا مختاری و ازدواج بهرام رادان با همسرش را در این مطلب به همراه عکسهایی از بهرام رادان و مینا مختاری را خوهیم دید. بهرام رادان را حتما می شناسید. بازیگر محبوبی که متولد سال 58 در تهران بوده و با کارهای شاخص و زیبایی در

مینا مختاری همسر بهرام رادان کیست بیوگرافی و زندگینامه مینا مختاری و ازدواج بهرام رادان با همسرش را در این مطلب به همراه عکسهایی از بهرام رادان و مینا مختاری را خوهیم دید.

بهرام رادان را حتما می شناسید. بازیگر محبوبی که متولد سال 58 در تهران بوده و با کارهای شاخص و زیبایی در عرصه نمایش توانسته به موفقیت های زیادی در کارش دست یابد.

بهرام رادان در فروردین امسال بود که ازدواجش را رسانه ای کرد. او به مناسبت تولدش نیز عکسی از خود در کنار مینا مختاری همسرش را نیز انتشار داد.

آشنایی با مینا مختاری همسر رادان

بهرام رادان در تولد مینا مختاری در صفحه خود نوشت:[quote] ای از خدا رسیده‌ای که تمام عشقی…تولدت هزار بار مبارکمون باشه[/quote]

با همسر بهرام رادان خانم مینا مختاری بیشتر آشنا شویم

پیش از این و در سالیان گذشته حدودا سال 98 اخباری در خصو آشنایی و ازدوج ا این زوج با یکدیگر به گوش می رسید که اخیرا نیز بهرام رادان در خبر خوشی که با هواداران خود در میان گذاشته از وقوع این اتفاق و خبر خوش ازدواج خبر داده بود.

مینا مختاری بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی موجود است؛ به شغل طراحی لباس مشغول هستند. مینا مختاری مزونی نیز به نام میمو در اختیار دارد.

گویا در مزون مینا مختاری همسر بهرام رادان مانتوهای طراحی شده ایشان به فروش می رسد.

مینا مختاری طراح لباس و مسئول و مدیر مزونی به اسم «میمو» است که در آن مانتو‌های طراحی شده توسط خود را به فروش می‌رساند. از زندگی شخصی مینا مختاری اطلاعات بیشتری در دست نیست. تاریخ تولد و محل تولد این بانوی هنرمند نیز در دسترس نمی باشد.

برای بهرام رادان هنرمند با اخلاق و شاخص عرصه سینما و تلویزیون و همچنین همسر ایشان مینا مختاری آرزوی خوشبختی و بهترینها در زندگی شخصی و کاری داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها