کد خبر : 29327
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

عبور لهستان از سد فرانسه در لیگ والیبال/ این تیم بوی قهرمانی می دهد

عبور لهستان از سد فرانسه در لیگ والیبال/ این تیم بوی قهرمانی می دهد
با عبور 3 بر 1 لهستان از سد فرانسه در لیگ ملتهای والیبال جهان مشخص شد که این تیم مدعی بوی قهرمانی می دهد. به گونه ای که فرانسوی ها نیز مقابل آنها نیم توانند کاری از پیش ببرند؛

با عبور 3 بر 1 لهستان از سد فرانسه در لیگ ملتهای والیبال جهان مشخص شد که این تیم مدعی بوی قهرمانی می دهد. به گونه ای که فرانسوی ها نیز مقابل آنها نیم توانند کاری از پیش ببرند.

شاید پیش از شروع دیدار فرانسه با لهستان در لیگ ملت های والیبال جهان بسیاری از والیبال دوستان شانس اصلی پیروزی را برای فرانسه قائل می شدند. اما با بازی خوب لهستانی ها می توان امیدها برای قهرمان شدن لهستان را در لیگ مت ها بالاتر دانست.

لهستانی ها در دیدار مهم خود که از ساعت 12:30 دقیقه امروز برگزار شد با نتایج خوب در دست های اول، سوم و مخصوصا چهارم به پیروزی رسیده و تنها در دست دوم به فرانسه باختند.

برد 3 بر 1 لهستان در شرایطی رقم زده شد که آنها با نتایج 25-23؛ 35-33 و 25-15 از سد فرانسه عبور کردند. آنها تنها در ست دوم با نتیجه 25-18 به فرانسه نتیجه را باختند.

در دیگر دیدارهای امروز لیگ ملتهای والیبال آرژانتین ایتالیا را برد. کانادا با نتیجه نزدیک 3 بر 2 بر کوبا غلبه کرد. اسلوونی نیز 3 بر 1 صربستان را مقهور قدرت خود کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها