کد خبر : 28882
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

عطش بالای پرسپولیس برای گلزنی در 15 دقیقه ابتدایی مقابل هوادار

عطش بالای پرسپولیس برای گلزنی در 15 دقیقه ابتدایی مقابل هوادار
عطش بسیار بالای پرسپولیسی ها برای گلزنی در 15 دقیقه ابتدایی مقابل هوادار در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مشهود بود. عطش بسیار بالای پرسپولیس برای گلزنی در نهایت به برتری آنها نیز انجامید؛

عطش بسیار بالای پرسپولیسی ها برای گلزنی در 15 دقیقه ابتدایی مقابل هوادار در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مشهود بود. عطش بسیار بالای پرسپولیس برای گلزنی در نهایت به برتری آنها نیز انجامید.

آنها مقابل هوادار در 15 دقیقه ابتدایی موقعیت های فراوان بسیار خطرناکی خلق کردند. موقعیت هایی که البته 2 مورد از آنها تبدیل به گل شد.

در دقیقه 5 گولسیانی از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کرد. وحید امیری نیز از پشت محوطه با شوت زیبا و در چند رفت و برگشت به صورت زمینی دروازه هوادار راباز کرد.

بازی با همین 2 گل در نیمه نخست به اتمام رسید.

با شروع نیمه دوم هواداری ها بهتر ظاهر شدند. آنها در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی توسط بابک مرادی به گل رسیدند. البته قبل از این پنالتی نیز ضربه پنالتی دیگری برای هواداری ها اعلام شده بود که مسعود شجاعی نتوانست مقابل بیرانوند آن را به گل تبدیل کند.

آل کثیر در دقیقه 70 روی ضد حمله و در موقعیتک به تک با ضربه زمینی از بین پاهای دروازه بان هوادار توپ را عبور داد تا در نهایت 3 بر 1 پرسپولیس هوادار را مغلوب نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها