کد خبر : 11983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

یورگن لوکادیا توقف ناپذیر باز هم گلزنی کرد

یورگن لوکادیا توقف ناپذیر باز هم گلزنی کرد

لوکادیا به مانند بازی مقابل صنعت نفت آبادان که توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند در دیدار هوادار با پرسپولیس نیز توانست با زیبایی هر چه تمام گل اول تیمش را به ثمر رساند. او توانست روی پاس گل دانیال اسماعیل فر برای پرسپولیس گلزنی کند. پرسپولیس که در این دیدار مقابل هوادار

لوکادیا به مانند بازی مقابل صنعت نفت آبادان که توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند در دیدار هوادار با پرسپولیس نیز توانست با زیبایی هر چه تمام گل اول تیمش را به ثمر رساند. او توانست روی پاس گل دانیال اسماعیل فر برای پرسپولیس گلزنی کند.

پرسپولیس که در این دیدار مقابل هوادار با تک مهاجم لوکادیا مقابل حریف قرار گرفته در فاز هجومی ازبازیکنانی نظیر عالیشاه، ترابی و همچنین سعید صادقی نیز بهره می برد که البته بیشتر وظیفه موقعیت سازی و بازی سازی برای لوکادیا را بر عهده دارند.

ضربه دقیق یورگن لوکادیا را میلاد فراهانی نتوانست مهار کند تا در نهایت پرسپولیس تا دقیقه 20 بازی از هوادار با یک گلو جلو باشد.

در همان دقایق ابتدایی مسابقه 4 موقعیت حساس روی هر دو دورازه ایجاد شده بود که نشان دهنده بازی زیبا خواهد بود. پیش از به ثمر رسیدن این گل توسط لوکادیا نیز روی ارسال خوب امید عالیشاه اسماعیلی فر فرصت باز کردن دروازه هوادار را داشت که توپ به بیرون رفت.

در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار، این سومین برد پیاپی آنها بعد از شکست دادن آلومینیوم، صنعت نفت آبادان خواهد بود. آنها قبل از این دو تساوی را کسب کرده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گل زیرطاقی لوکادیا او را به صدر آقای گل های ایران رساند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] العاده دیدنی یورگن لوکادیا مقابل ملوان […]