کد خبر : 8654
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۵۳

عملکرد خیره کننده فولاد نکونام در بازی های دوستانه

عملکرد خیره کننده فولاد نکونام در بازی های دوستانه

5 مسابقه فولاد با 4 پیروزی و یک تساوی، نتیجه خیره کننده فولاد خوزستان جواد نکونام در بازی های دوستانه؛ فولاد در بازی های دوستانه در حد یک تیم مدعی ظاهر شد که به راحتی باختن را بلد نیست. در مارال نیوز بخوانید. عکسی از دیدار فولاد مقابل ملوان بندر انزلی امروز یک دیدار دوستانه

5 مسابقه فولاد با 4 پیروزی و یک تساوی، نتیجه خیره کننده فولاد خوزستان جواد نکونام در بازی های دوستانه؛ فولاد در بازی های دوستانه در حد یک تیم مدعی ظاهر شد که به راحتی باختن را بلد نیست. در مارال نیوز بخوانید.

فولاد خوزستان نتیجه خیره کننده

عکسی از دیدار فولاد مقابل ملوان بندر انزلی

امروز یک دیدار دوستانه برای فولاد خوزستان انجام شد. دیداری که مثل معمول با برتری شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. در این دیدار فولاد خزوستان مقابل حریف تازه لیگ برتری شده و البته ریشه دار ملوان بندر انزلی که بسیار باانگیزه نیز بودند، با نتیجه 2 بر 1 به برتری دست یافت. یکی از گلهای فولاد در این دیدار را موسی کولیبالی به ثمر رساند.

نتایج فولادی ها در دیدارهای دوستانه اخیر

فولاد با هدایت جواد نکونام پیش از این در 5 مسابقه آخر خود تنها مثابل سایپا به سرمربیگری محمود فکری به تساوی دست یافته بود و در مقابل در 4 بازی دیگر خود مقابل ملوان بندرانزلی، ام صلال قطر، الشحانیه قطر، پارس جنوبی با برد زمین را ترک کرده بود.

این نتایج درخشان فولاد خوزستان در لیگ برتر می تواند نوید دهنده یک تیم باشگاهی مقتدر در لیگ باشگاه های آسیا و لیگ برتر برای خوزستانی ها بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها