کد خبر : 8149
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

تساوی فولاد مقابل تیم دسته یکی بعد از 3 برد متوالی

تساوی فولاد مقابل تیم دسته یکی بعد از 3 برد متوالی

فولاد خوزستان جواد نکونام بعد از کسب سه برد در دیدارهای دوستانه خود، سرانجام مقابل تیم دسته یکی به تساوی رسید. نتیجه تساوی فولاد در تهران و مقابل تیم لیگ دسته یکی و شاگردان محمود فکری در تهران رقم خورد. در maralnews می خوانید. عکسی از تمرینات فولاد خوزستان در اردوی پیش فصل 3 برد

فولاد خوزستان جواد نکونام بعد از کسب سه برد در دیدارهای دوستانه خود، سرانجام مقابل تیم دسته یکی به تساوی رسید. نتیجه تساوی فولاد در تهران و مقابل تیم لیگ دسته یکی و شاگردان محمود فکری در تهران رقم خورد. در maralnews می خوانید.

عکسی از تمرینات فولاد خوزستان در اردوی پیش فصل

فولاد نکونام تساوی لیگ دسته یک

3 برد و یک تساوی نتیجه نکونام در فولاد در بازی های دوستانه

هر چند که نتیجه در بازیهای دوستانه چندان اهمیت ندارد اما جواد نکونام در فولاد حتی در بازی های دوستانه هم نتایج خوبی کسب کرد.

شاگردان جواد نکونام برای حضور هر چه بهتر در لیگ برتر، چهار بازی دوستانه با تیمهای مختلف درنظر گرفته بودند. ام صلال، الشحانیه از کشور قطر و پارس جنوبی جم و ساپیا حریفان جواد نکونام در بازیهای دوستانه بودند.

شاگردان نکونام در مقابل هر دو نماینده قطر و همچنین پارس جنوبی جم با نتیجه پیروزی از زمین مسابقه خارج شده بودند اما شاگردان محمود فکری در تیم دسته یکی سایپا از شاگردان نکونام در فولاد تساوی یک بر یک گرفتند. هر دو گل مسابقه در نیمه نخست به ثمر رسید.

احمد عبدالله زاده از فولاد و مهدی حنفی از سایپا زنندگان گل این دو تیم بودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها