کد خبر : 5314
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

عکس بازیگران فیلم بدون قرار قبلی در اکران عمومی

عکس بازیگران فیلم بدون قرار قبلی در اکران عمومی

عکسهایی از بازیگران فیلم بدن قرار قبلی در اکران عمومی؛ الهام پاوه نژاد؛ صدف اسپهبدی، محمدرضا غفاری، محمد بحرانی، پیمان طالبی و دیگر بازیگران فیلم بدون قرار قبلی. به گزارش مارال نیوز، فیلم بدون قرار قبلی از جمله فیلمهای جدید زیبای ایرانی ساخته شده بوده که روز گذشته برای کادر درمان و به منظور قدردانی

عکسهایی از بازیگران فیلم بدن قرار قبلی در اکران عمومی؛ الهام پاوه نژاد؛ صدف اسپهبدی، محمدرضا غفاری، محمد بحرانی، پیمان طالبی و دیگر بازیگران فیلم بدون قرار قبلی.

به گزارش مارال نیوز، فیلم بدون قرار قبلی از جمله فیلمهای جدید زیبای ایرانی ساخته شده بوده که روز گذشته برای کادر درمان و به منظور قدردانی از تلاش های آنان با حضور عوامل فیلم اکران عمومی شد.

خلاصه فیلم بدون قرار قبلی از این قرار بوده که دختر شش ساله که در ایران زندگی می کرد، از زمان 6 سالگیش با توجه به شرایط به کشور آلمان مهاجرت می کند اما از دست دادن پدرش باعث می شود تا بعد از 30 سال دوری به ایران برگردد و این موضوع باعث بروز اتفاقات و حواشی جالبی در داستان می شود.

کارگردان فیلم بدون قرار قبلی آقای بهروز شعیبی با کمک سایر عوامل توانسته فیلم بسیار زیبای خانوادگی و اجتماعی ساخته و به اکران عمومی برساند. این فیلم روز گذشته علاوه بر اکران عمومی برای تلاشگران حوزه درمان و بهداشت، با تقدیر از چهره های فعال در این حوزه نیز همراه شد. همچنین از نماهنگ این فیلم نیز رونمایی گردید.

عکسهای بازیگران فیلم بدون قرار قبلی؛ الهام پاوه نژاد

بدون قرار قبلی الهام پاوه نژاد

محمدرضا غفاری بازیگر بدون قرار قبلی

بدون قرار قبلی فیلم سینمایی

بازیگران بدون قرار قبلی در یک قاب

فیلم بدون قرار قبلی بازیگران

اکران عمومی بدون قرار قبلی و عکس بازیگران

فیلم بدون قرار قبلی

پیمان طالبی در بدون قرار قبلی

عکس پیمان طالبی در حاشیه اکران بدون قرار قبلی

تیپ متفاوت محمد بحرانی

محمد بحرانی با ریش و تیپ متفاوت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها