کد خبر : 344
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

عکس جدید 1401 از شایلی محمودی بازیگر فیلم سلام بمبئی

عکس جدید 1401 از  شایلی محمودی بازیگر فیلم سلام بمبئی

شایلی محمودی همسر بنیامین بهادری بوده که در فیلم سینمایی سلام بمبئی نیز با بنیامین همکار و هم بازی بوده است. عکس جدیدی از بنیامین بهادری به همراه همسرش شایلی محمودی را می بینید. این دو زوج هنری «شایلی محمودی و بنیامین بهادری» تقریبا شش سال پیش با هم ازدواج کردند.  «سال 94». برای این

شایلی محمودی همسر بنیامین بهادری بوده که در فیلم سینمایی سلام بمبئی نیز با بنیامین همکار و هم بازی بوده است. عکس جدیدی از بنیامین بهادری به همراه همسرش شایلی محمودی را می بینید.

این دو زوج هنری «شایلی محمودی و بنیامین بهادری» تقریبا شش سال پیش با هم ازدواج کردند.  «سال 94». برای این زوج در ادامه مراحل زندگی شخصی آرزوی موفقیت و خوشبختی داریم.

شایلی محمودی همسر بنیامین بهادری

بنیامین بهادری نیز از جمله خواننده های مطرح و پرطرفدار موسیقی پاپ کشور عزیزمان بوده که توانسته در بین اقشار مختلف به خصوص جوانان هنردوست طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

بنیامین بهادری که متولد سال 63 در تهران بوده از اصالتی مازندرانی نیز برخوردار است. علاقه او به موسیقی از همان دوران کودکی شکل گرفت و به گونه ای که او در سن نوجوانی و حدود 16 سالگی توانست در حوزه شعر و موسیقی فعالیت خود را شروع نمایند.

بهادری پیش از آنکه خوانندگی را به صورت حرفه ای دنبال کند در کار ترانه سرایی و همچنین آهنگسازی فعال بود و با برخی از خوانندگان نیز همکاری داشته که از ان جمله می توان به آلبوم گلهای رنگین کمان که اثری برای کودکان بود اشاره کرد.

نخستین آلبوم رسمی بنیامین بهادری نیز در سال 85 با نام خاطره منتشر شد و در زمان انتشار نیز انصافا توانست گوی سبقت را از دیگر خوانندگان عصر خود ربوده و دلها را به سمت خود جذب کند.

برای بنیامین بهادری و همسر ایشان شایلی محمودی و فرزند این زوج هنرمند آرزوی بهترینها و موفقیت در تمامی عرصه های زندگی داریم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها