کد خبر : 1536
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

عکس جدید لیلا حاتمی به همراه همسر و بچه ها و مادرش

عکس جدید لیلا حاتمی به همراه همسر و بچه ها و مادرش

عکس شوهر لیلا حاتمی؛ عکسهای جدید از فرزندان و همسر لیلا حاتمی و تصاویری از مادر بازیگر ایرانی به همراه بیوگرافی کوتاهی از زندگی هنری لیلا حاتمی را در این پست خواهیم دید. لیلا حاتمی زمانی که تنها 12 سال بیشتر سن نداشت؛ وارد عرصه سینما شد. او با بازی در سریال زیبا و تاریخی

عکس شوهر لیلا حاتمی؛ عکسهای جدید از فرزندان و همسر لیلا حاتمی و تصاویری از مادر بازیگر ایرانی به همراه بیوگرافی کوتاهی از زندگی هنری لیلا حاتمی را در این پست خواهیم دید.

لیلا حاتمی زمانی که تنها 12 سال بیشتر سن نداشت؛ وارد عرصه سینما شد. او با بازی در سریال زیبا و تاریخی کمال الملک اولین تجربه هنری و سینمایی خود را در سن پایین 12 سالگی تحربه کرد.

همسر لیلا حاتمی کیست؟ علی مصفا شوهر لیلا حاتمی است. لیلا حاتمی و علی مصفا یک دختر و یک پسر دارند که در زیر عکس خانوادگی این زوج هنری خوشبخت را ببینید:

عکس لیلا حاتمی همسر و فرزندانش

خانم لیلا حاتمی متولد سال 51 است و در کنار همسرشان که ایشان نیز از بزرگترین و توانمندترین بازیگران هنرمند محبوب دوست داشتنی کشورمان می باشند؛ موفق به کسب افتخارات متعدد از جشنواره های مختلف شدند.

از جوایز لیلا حاتمی می توان به کسب دو جایزه جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

همچنین لیلا حاتمی در جشنواره بین المللی برلین نیز خوش درخشیده و جایزه این جشنواره را از آن خود کرد.

لیلا حاتمی حتی از دولت فرانسه نیز جایزه ارزشمند لژیون دونور را کسب کرده که افتخاری برای هنر کشورمان می باشد.

عکس فرزندان لیلا حاتمی با شوهرش

لیلا حاتمی در سال 77 با علی مصفا ازدواج کرد و اکنون دارای دو فرزند هستند. در زیر عکسی از لیلا حاتمی به همراه مادرشان را می بنیید:

لیلا حاتمی در کنار مادرش عکس خانوادگی

عضویت در آکادمی اسکار، داوری جشنواره فیلم کن، دریافت نشان ادب و هنر درجه شوالیه فرانسه بخشی از جوایز و افتخارات متعدد کسب شده توسط لیلا حاتمی است.

برای لیلا حاتمی و همسر هنرمند ایشان علی مصفا و خانواده آنها آرزوی سعادت، خوشبختی و تداوم موفقیت در ادامه مراحل زندگی شخصی و حرفه ای را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس خاص لیلا حاتمی در فیلم زمانی برای ابدیت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] متفاوت لیلا حاتمی در فیلم سینمایی […]