کد خبر : 2193
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

عکس خبرنگار کشته شده توسط اسرائیل شیرین ابوعاقله و دلیل کشتن

عکس خبرنگار کشته شده توسط اسرائیل شیرین ابوعاقله و دلیل کشتن

دلیل کشتن شیرین ابوعاقله چه بود؟ چرا خبرنگار الجزیره را در اسرائیل کشتند؟ لحظه کشتن خبرنگار شیرین ابوعاقله توسط اسرائیل، عکس خبرنگار کشته شده، شیرین ابوعاقله کیست. شیرین ابوعاقله در حالی که به عنوان خبرنگار شبکه الجزیره در فلسطین در حال تهیه گزارش بود، مورد اصابت تک تیراندازهای صهیونیستی قرار گرفت. در لحظه به شهادت

دلیل کشتن شیرین ابوعاقله چه بود؟ چرا خبرنگار الجزیره را در اسرائیل کشتند؟ لحظه کشتن خبرنگار شیرین ابوعاقله توسط اسرائیل، عکس خبرنگار کشته شده، شیرین ابوعاقله کیست.

شیرین ابوعاقله در حالی که به عنوان خبرنگار شبکه الجزیره در فلسطین در حال تهیه گزارش بود، مورد اصابت تک تیراندازهای صهیونیستی قرار گرفت.

در لحظه به شهادت رسیدن و کشتن شیرین ابوعاقله، برای دقایقی تیراندازها اجازه نزدیک شدن به خبرنگار و کمک را نمی دادند و شاید اگر در همان دقایق اولیه امداد به او می توانست انجام شود، شاید نجات می یافت.

در خصوص دلیل و چرایی کشتن شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره قطر نیز عنوان شده که وی سالها به عنوان خبرنگار و مستندساز در حال به روایت کشیدن جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین بود.

در پی کشته شدن خبرنگار الجزیره شیرین ابوعاقله، سازمانهای حقوق بشر نیز با صدور بیانیه ای این اتفاق را محکوم کردند.

نزدیک به 230 سازمان بین المللی فعال که در موضوع حقوق بشر در حال فعالیت هستند بیانیه ای مبنی بر محکومیت کشتن این خبرنگار را امضا کردند.

همچنین صدها فعال مدنی و سیاسی و خبرنگار نیز در محکوم کردن این اقدام و قتل خبرنگار در لندن به تحصن دست زدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها