کد خبر : 6394
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

از کوره در رفتن خبرنگار و زدن سیلی به پسر نوجوان

از کوره در رفتن خبرنگار و زدن سیلی به پسر نوجوان

از کوره در رفتن و عصبانی شدن یک خبرنگار کار دستش داد؛ اقدام تلخی که با عصبانیت مردم نیز همراه شد چرا که در حین گزارش به یک کودک سیلی زده بود. به گزارش مارال نیوز، یک زن خبرنگار پاکستانی در حین گزارش در عید قربان، به یکباره به یک پسر نوجوان که در کنارش

از کوره در رفتن و عصبانی شدن یک خبرنگار کار دستش داد؛ اقدام تلخی که با عصبانیت مردم نیز همراه شد چرا که در حین گزارش به یک کودک سیلی زده بود.

به گزارش مارال نیوز، یک زن خبرنگار پاکستانی در حین گزارش در عید قربان، به یکباره به یک پسر نوجوان که در کنارش ایستاده بود؛ سیلی محکمی می زند. این اقدام او و از کوره در رفتنش خبر ساز شده و در فضای مجازی نیز نزدیک به 4 میلیون بازدید خورده است.

خبرنگار زن بعد از انتشار ویدیو نیز توضیحاتی ارائه داد که البته به هیچ عنوان برای تعداد زیادی از کاربران و بینندگان ویدیو قابل قبول نبود و ختی برخی از خبرنگاران و همکاران او نیز از این اقدام ناراحت شدند.

عصبانیت و خشم خبرنگاران

این خبرنگار زن توضیح داد که کودک در حال اذیت کردن یک خانواده و سر و صدای زیاد بود که به یکبار تذکر من که همراه با محبت بود؛ گوش نداد و در نهایت مجبور به این کار شدم.

البته ای نپاسخ قانع کننده نبوده و انتظار می رود که خونسردی خود را بیشتر حفظ می کرد. البته تعدادی از کاربران نیز از این اقدام خبرنگار دفاع کرده و از اذیت کردن بچه خبر داده بودند اما عموم کاربران این اقدام را کاری نپسندیده آن هم در مقابل یک نوجوان خطاب کردند که می تواند در روحیه او نیز ماهها یا سالها تاثیر منفی بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها