کد خبر : 305
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

عکس شادی و خنده های علیرضا حقیقی پس ازیک پیروزی دلچسب

عکس شادی و خنده های علیرضا حقیقی پس ازیک پیروزی دلچسب

عکسی از خنده و شادی زایدالوصف علیرضا حقیقی پس از پیروزی دلچسب در دیدار حیاتی نساجی مازندران مقابل استقلال در پیافت پنالتی ورزشگاه آزادی شاید یکی از زیباترین کادرهایی بود که توسط عکاسان ورزشی گرفته شد. پس از پیروزی دلچسب نساجی مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در فصل 1400/1401 یک

عکسی از خنده و شادی زایدالوصف علیرضا حقیقی پس از پیروزی دلچسب در دیدار حیاتی نساجی مازندران مقابل استقلال در پیافت پنالتی ورزشگاه آزادی شاید یکی از زیباترین کادرهایی بود که توسط عکاسان ورزشی گرفته شد.

پس از پیروزی دلچسب نساجی مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در فصل 1400/1401 یک روز به یادماندنی برای علیرضا حقیقی و شاگردان ساکت الهامی با تیم نساجی مازندران ثبت شد.

وقتی که علیرضا حقیقی با درخشش خود مقابل شاگردان مجیدی توانست در جریان بازی کلین شیت کرده و موقعیتهای متعدد استقلالیها را دفع کند، در ضربات پنالتی نیز خوش درخشید.

گوهر خندان و درخشانی به نام علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی در جریان ضربات پنالتی توانست با گرفتن ضربه پنالتی هافبک ازبکستانی تازه وارد استقلالی باعث پیروزی 5/4 تیمش مقابل استقلال و صعود به نیمه نهایی شود.

این درخشش حقیقی باعث شد تا پس از این پیروزی بر روی دوش دروازه بان دوم تیم خود قرار گرفته و با خوشحالی ورزشگاه آزادی را ترک کند. ورزشگاهی که در آن با لباس تیم ملی نیز خاطرات خوشی را در ذهن داشته است.

با این درخشش حقیقی، شاگردان ساکت الهامی امیدوار شدند تا بتوانند به عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی دست یابند. حالا نساجی و علیرضا حقیقی فقط به دوبرد jh کسب جامی بسیار ارزشمند برای مازندرانیها و طرفداران این تیم پرشور نیاز دارند.

بازی بعدی نساجی در جام حذفی مقابل تیم دسته یکی مس کرمان بوده و در صورت پیروزی در این دیدار در مسابقه فینال مقابل برنده دو تیم آلومینیوم اراک و خلیج ماهشهر قرار خواهند گرفت.

دیدارهایی که باز هم مثل گذشته روی عملکرد خوب علیرضا حقیقی دروازه بان خوش اخلاق و خوش برخورد و باتجربه نساجی حساب ویژه ای باز شده و درخشش این دروازه بان می تواند یک جام ارزشمند برای مازندرانیها به ارمغان بیاورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها