کد خبر : 2702
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

عکس مینا وحید در سری جدید سریال ساخت ایران 3

عکس مینا وحید در سری جدید سریال ساخت ایران 3

عکسهای مینا وحید در ساخت ایران 3 با دیگر بازیگران، ساخت ایران 3 سری جدید که با ژانر کمدی و اجتماعی مجددا راهی شبکه های نمایش خانگی شده است. در عکس بالا عکسی از هومن برق نورد در کنار مینا وحید را دیدید. در سریال ساخت ایران 3 هومن برق نورد که در سریال های

عکسهای مینا وحید در ساخت ایران 3 با دیگر بازیگران، ساخت ایران 3 سری جدید که با ژانر کمدی و اجتماعی مجددا راهی شبکه های نمایش خانگی شده است.

در عکس بالا عکسی از هومن برق نورد در کنار مینا وحید را دیدید.

در سریال ساخت ایران 3 هومن برق نورد که در سریال های طنز مختلف ایرانی نیز خوش درخشیده بود، را می توانید ببینید.

سایر بازیگران و پوستر زیبای سریال ساخت ایران سه

عکس بازیگران ساخت ایران 3

عکس بازیگران ساخت ایران 3

افرادی که سریالهای شبکه های نمایش خانگی را دنبال می کنند، حتما اطلاع دارند که ساخت ایران از جمله قدیمی ترین و اولی ترین سریالهایی بود که به صورت نمایش خانگی روانه بازار شد.

حوالی سال 1390 بود که سری اول ساخت ایران تولید شد. این سریال به همراه سریال دیگر عاشقانه ای به نام قلب یخی توانست جزو مهمترین سریالهایی لقب بگیرد که به صورت نمایش خانگی عرضه می شوند.

آیا ساخت ایران 3 هم موفق می شود؟

حالا بعد از مدتها، سری جدید ساخت ایران 3 نیز در حال تولید بوده و شاید بتواند این سری نیز در جذب مخاطب موفق عمل نماید.

ساخت ایران در سری اول خود حتی از شبکه آی فیلم سر در آورده بود و به دلیل مضمون و محتواهای مورد تائیدش از این شبکه نیز پخش شد.

قرارگیری دو دوست که یکی بسیار شوخ و دیگری جدی و اندیشمند است، در سری های قبلی تمایز جالبی را در سریال ساخت ایران شکل داده بود.

تلاش مجموعه و عوامل و بازیگران سریال ساخت ایران سه و تجارب گذشته آنها و توجه به موضوعات روز شاید بتواند آنها را در کسب موفقیت دوباره یاری نماید.

به نظر می رسد سری جدید ساخت ایران که سومین سری آن می باشد؛ بعد از 4 سال وقفه دوباره سر از پخش در شبکه های نمایش خانگی درخواهد آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها