کد خبر : 18123
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

عکس نوستالژی نکونام و مسی در یک قاب

عکس نوستالژی نکونام و مسی در یک قاب
لیونل مسی در کنار جواد نکونام. عکسهای قدیمی و نوستالژی از این دو چهره برتر فوتبالی مربوط به گذشته را ببینید.؛

نوستالژی از جام جهانی، تصویری از لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در کنار جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان. در دیدار مهمی که ایران با تیم ملی آرژانتین داشت و در نهایت با گل دقایق آخر مسی به حریف شکست خوردیم.

در این سه عکس زیر قابهای زیبایی از تقابل مسی و نکونام را ببینید. دو ستاره تیم های ملی آرژانتین و ایران در قابهایی متفاوت.

عکس نکونام با مسی در جام جهانی

عکس نوستالژی نکونام و مسی در یک قاب عکس نوستالژی نکونام و مسی در یک قاب عکس نوستالژی نکونام و مسی در یک قاب

لیونل مسی امسال آخرین دوره از بازی های خود در جام جهانی قطر را سپری خواهد کرد. به گفته او این بازی ها آخرین حضورش در جام جهانی به عنوان بازیکن خواهد بود. مسی در دوران ورزشی خود به افتخارات زیادی دست یافته اما شاید مهمترین افتخاری که از آن عاجز مانده دستیابی به جام قهرمانی در جام جهانی است. وی امیدوار است امسال به این آرزوی بزرگش برسد.

جواد نکونام نیز از گزینه های جدی مربیگری تیم ملی محسوب می شود، دو سالی است که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. نکونام که در لالیگا مقابل اوساسونا بارها با مسی تقابل داشته این بار و در این عکسها در جام جهانی نیز مقابل وی قرار گرفت.

این عکسهای نوستالژی از نکونام و مسی شاید خاطرات زیادی را در ذهن شما تداعی کرده باشد. تصاویر زیبایی از کاپیتان موفق و خوب کشورمان مقابل اسطوره فوتبال جهان لیونل مسی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
علت خداحافظی جواد نکونام از فولاد خوزستان چیست؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دارد؟ چرا جواد نکونام نمی خواهد به […]