کد خبر : 14690
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

این آرسنال بوی قهرمانی می دهد/ تاتنهام هم حریف توپچی ها نشد

این آرسنال بوی قهرمانی می دهد/ تاتنهام هم حریف توپچی ها نشد
تیم متحول شده آرسنال با برد مقابل تمامی حریفان و بازی های روان بوی قهرمانی بهتر از هر سال دیگر می دهد.؛

تیم خوب متحول شده آرسنال در این فصل شدیدا بوی قهرمانی می دهد، آنها مقابل تاتنهام هم عقب ننشستند و توانستند با بازی روان و خوب از سد حریفشان عبور کنند.

در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه در حالی که از نظر نتیجه و عملکرد دو تیم تقریبا بازی پا یا پای دنبال می شد و توماس پارتی و هری کین زنندگان گل دو تیم بودند، با شروع نیمه دوم شرایط  به صورت کامل به سود آرسنال فرق کرد.

گابریل ژسوس دقیقه 50 گل برتری آرسنالی ها را به ثمر رساند تا آنها در شهرآورد بزرگ حساس انگلیس از تاتنهام پیش بیافتند. دقایقی بعد امرسون رویال از بازی اخراج شد تا تمرکز تاتنهامی ها کلا برهم ریخته شود و آنها با یک یار کمتر بازی را دنبال کنند. 5 دقیقه بعد از این اخراج ژاکا گل سوم آرسنالی ها را به ثمر رساند تا در مجموع و در نهایت 3 بر 1 آرسنال از سد تاتنهام عبور کند تا این تیم ثابت کند که بهتر و زیباتر از سایر فصول بوی قهرمانی می دهد و می شود روی قهرمان شدن این تیم حساب ویژه باز کرد.

بعد از جدایی آرسن ونگر از آرسنال در سالهای ابتدایی آرسنال چندان بوی قهرمانی نیم داد اما امسال به نظر می رسد آنها بهترین تیم چند وقت اخیر خود را در اختیار دارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گلهای دقیقه 1 و پنجم تلف شده نجاتگر آرسنال مقابل لیورپول | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مارال نیوز، آرسنال به عنوان […]