کد خبر : 21189
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

عکس همسر لوکادیا با دو فرزند پسر در جشن کریسمس

عکس همسر لوکادیا با دو فرزند پسر در جشن کریسمس
همسر لوکادیا تصویر خود و دو فرزند پسرش را در جشن کریسمس در استوری اینستاگرام منتشر کرد.؛

زن یورگن لوکادیا تصویر جدید از خود و دو فرزند پسرش در اینستاگرام منتشر کرد. او که پیش از این برای کاهش توهین ها به خانواده خود صفحه اینستاگرام را قفل کرده بود، در جدیدترین استوری خود همزمان با جشن کریسمس تصویری از خود و دو پسرش را منتشر کرد.

همسر لوکادیا از جمله افراد فعال در فضای مجازی است. او روزانه پست ها یا استوری های زیادی را با کاربران و دنبال کنندگان منتشر می کند.

در عکس جدید همسر لوکادیا که با فرزندانش لباس هایش را ست کرده، پیراهن هایی با تم کریسمس را در خانه خود پوشیده است. همچنین وی در این پست فرا رسیدن سال جدید میلادی را نیز پیشاپیش تبریک گفته است.

عکس همسر لوکادیا با دو فرزند پسر در جشن کریسمس

عکس جدید همسر لوکادیا با دو پسرش

البته در این تصویر و عکس خبری از لوکادیا نیست. گویا لوکادیا در کنار خانواده خود در این جشن نیست. البته پیش تر از این اعلام شده بود که لوکادیا به دلیل بیماری همسر خود ایران را ترک کرده و به نظر می رسد در این عکس لوکادیا کنار خانواده خود نیست. حداقل برداشتی که از این عکس می شود این بود. شاید هم قضیه طور دیگری است.

تضویح: عکس تصویر شاخص که در بالای پست قرار داشته نمونه بوده و مربوط به حضور لوکادیا با خانواده در ایران در چندین ماه پیش بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
به پیشواز کریسمس رفتن سیدورف با همسرش سوفیا مکرمتی + عکس | مارال نیوز
4 ماه قبل

[…] در کنار درخت کریسمس. با نزدیک شدن به […]