کد خبر : 19341
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

غلبه هوادار بر استقلال در نبود 4 بازیکن اصلی آبی ها

غلبه هوادار بر استقلال در نبود 4 بازیکن اصلی آبی ها
تیم فوتبال هوادار در بازی دوستانه بر استقلال در نبود 4 بازیکن اصلی رقیب غلبه کرد تا پیروزی مهم همراه با افزایش روحیه ای را تجربه کند.؛

تیم هوادار تهران و روز خوب آنها با شکست استقلال مدعی در نبود 4 بازیکن کلیدی تیم فوتبال استقلال. تیم فوتبال هوادار توانست بر حریف نامدارش در دیداری دوستانه غلبه کند.

در دیدار دوستانه ای که به منظور آماده سازی هر دو تیم برای تداوم بازیهای فصل در لیگ برتر برگزار شد. در نهایت این تیم هوادار بود که 2 بر 1 استقلال تهران را شکست داد. البته در این دیدار استقلالی ها 4 بازیکن اصلی و ستاره خود را همراه نداشتند.

نبود 3 بازیکن ملی پوش به دلیل همراهی تیم ملی در جام جهانی و البته مصدومیت عارف غلامی در همان دقیقه شروع بازی با هوادار باعث شد تا استقلال با تیم نه چندان کامل مقابل هوادار قرار بگیرد. البته این موضوع دلیلی بر نادیده گرفتن بازی خوب ستاره های هوادار و عملکرد خوب تیمی شاگردان ساکت الهامی نیست.

غلبه هوادار بر استقلال در نبود 4 بازیکن اصلی آبی ها

در این تقابل از عملکرد خوب هواداری ها نمی توان به سادگی عبور کرد. با این سبک بازی در لیگ برتر هوادار می تواند از وضعیت نه چندان مناسب خود در لیگ برتر از نظر کسب امتیاز خارج شده و جایگاه خوب خودش را پیدا کند.

ساکت الهامی مربی با انگیزه هواداری ها نیز در صدد است تا در این مسیر موفقیت به تیمش کمک شایانی کند. آنها از فرصت تعطیلات جام جهانی  در حال استفاده هستند. موضوعی که به آنها کمک کند تا وضعیت خود در لیگ را بهبود بخشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها