کد خبر : 11668
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

انتقاد از سبک بازی و ترکیب فرهاد مجیدی در امارات

انتقاد از سبک بازی و ترکیب فرهاد مجیدی در امارات

سبک بازی و ترکیب فرهاد مجیدی در امارات با انتقاد همراه شد؛ نوع بازی و ترکیبی که فرهاد مجیدی در هنگام سرمربیگری خود در اتحاد کلبا به کار می بندد با انتقاد کارشناسان و فوتبال دوستان اتحادی همراه شده و گویا نگران این روش به کار برده شده هستند. ناگفته نماند فرهاد مجیدی با برخورداری

سبک بازی و ترکیب فرهاد مجیدی در امارات با انتقاد همراه شد؛ نوع بازی و ترکیبی که فرهاد مجیدی در هنگام سرمربیگری خود در اتحاد کلبا به کار می بندد با انتقاد کارشناسان و فوتبال دوستان اتحادی همراه شده و گویا نگران این روش به کار برده شده هستند.

ناگفته نماند فرهاد مجیدی با برخورداری از دانش بالای فوتبالی خود توانسته بود استقلال تهران را در فصل پیش بعد از سالها بدون حتی یک شکست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند و به نظر می رسد باید کمی به این مربی جوان فرصت داده شود.

انتقادی خاص از نوع ترکیب تیم فرهاد در امارات

انتقاد کارشناسان فوتبالی اکنون به نوع سیستم بازی و ترکیب به کار برده شده توسط مجیدی است، در این روش اتحاد با سیستم سه دفاع کار خود را پیگیری می کند و این نوع سبک بازی ریسک گل خوردن را بالا می برد.

فرهاد مجیدی در گام نخست خود مقابل تیم البطائح با دو گل شکست خورد و البته تیم حریف یک پنالتی را نیز از دست داد؛ همچنین اتحاد کلبا پیش از شروع لیگ دو بازی دوستانه با تیمهای شباب الاهلی و الوصل داشت که در هر دو شکست خورد و حالا در یک بازی رسمی و مهم نیز مقابل تیم البطائح شکست را تجربه کرد.

ترکیب اتحاد کلبا

سایت و صفحه خبری سدد نیز در امارات از مدیریت باشگاه درخواست کرده تا جلسه ای با مجیدی گذاشته و نگذارند این تیم فرصت را بیشتر از این از دست دهد و در ترکیب و نگرش خود بازنگری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها