کد خبر : 8202
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

فنرباغچه طارمی را نمی خواهد؛ ترافیک مهاجم در خط حمله

فنرباغچه طارمی را نمی خواهد؛ ترافیک مهاجم در خط حمله

فنرباغچه مهدی طارمی را نمی خواهد؛ ترافیک مهاجم در خط حمله تیم ترکیه ای؛ به دلیل وجود ترافیک در خط حمله تیم ترکیه ای، سرمربی باشگاه فنرباغچه که اخیرا یک شکست تلخ مقابل تیم اوکراینی را تجربه کرده بود، از عدم تمایل برای خرید مهدی طارمی خبر داد. در مارال نیوز می خوانیم. ژسوس سرمربی

فنرباغچه مهدی طارمی را نمی خواهد؛ ترافیک مهاجم در خط حمله تیم ترکیه ای؛ به دلیل وجود ترافیک در خط حمله تیم ترکیه ای، سرمربی باشگاه فنرباغچه که اخیرا یک شکست تلخ مقابل تیم اوکراینی را تجربه کرده بود، از عدم تمایل برای خرید مهدی طارمی خبر داد. در مارال نیوز می خوانیم.

ژسوس سرمربی فنرباغچه که در مرحله مقدماتی انتخابی لیگ قهرمانان حذفی تلخ را در مقابل دیدگان فنرباغچه ایها داشت در پاسخ به سوال احتمال جذب مهدی طارمی در فنرباغچه پاسخ داد ترافیک هجومی زیادی داشته و در پست طارمی دارای 4 بازیکن است و این خرید امکانش مهیا نیست.

همچنین این مربی به بازیکنان مطرح شاغل در لیگ پرتغال از جمله بنفیکا و اسپورتینگ و پورتو نیز اشاره کرد و عنوان کرد تیمهای زیاد اردوپایی به دنبال جذب بازیکنان این تیمها هستند.

این گفتگوها را سرمربی فنرباغچه در مصاحبه با کانال 11 تلویزیونی کشور پرتغال انجام داده بود.

باشگاه ضورتو نیز گویا به مهدی طارمی نیاز دارد البته این را هم آنها عنوان کرده اند که اگر پیشنهاد خوب مالی داشته باشند احتمال جدایی وجود خواهد داشت. میلان از جمله جدی ترین تیمهایی است که به دنبال طارمی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گالاتاسارای، فنرباغچه و بشیکتاش […]

trackback
ادعای تلاش برای قرارداد طارمی با باشگاهی در همسایگی ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تمامی تلاشهای فنرباغچه باشگاه معروف […]