کد خبر : 9961
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

چرا مهدی طارمی پیشنهادات ترکیه را رد می کند؟

چرا مهدی طارمی پیشنهادات ترکیه را رد می کند؟

خبر مارال نیوز، دلایل رد پیشنهادات تیم های باشگاهی ترکیه توسط مهدی طارمی چیست؟ چرا مهدی طارمی به فنرباغچه و دیگر باشگاه های ترکیه ای برنمی گردد؟ گفته شده مهدی طارمی بنا به چند دلیل تمایلی به برگشتن به لیگ ترکیه در مقطع فعلی ندارد و شاید اگر بخواهد به باشگاه های ترکیه ای برگردد،

خبر مارال نیوز، دلایل رد پیشنهادات تیم های باشگاهی ترکیه توسط مهدی طارمی چیست؟ چرا مهدی طارمی به فنرباغچه و دیگر باشگاه های ترکیه ای برنمی گردد؟

گفته شده مهدی طارمی بنا به چند دلیل تمایلی به برگشتن به لیگ ترکیه در مقطع فعلی ندارد و شاید اگر بخواهد به باشگاه های ترکیه ای برگردد، زمانی دیگر را برای این کار تعیین نماید.

طارمی اکنون با پورتو قرارداد بسته و بهترین فصلهای حضور خود در یک تیم باشگاهی را در پورتو سپری می کند. طارمی اکنون در بین هواداران پورتو نیز محبوب تر از هیمشه شده و شدیدا به او در بندر پورتو احترام می گذارند.

جایگاهی که مهدی طارمی در پورتو به دست آورده بسیار مطلوب بوده و از دست دادن آن برای هر بازیکنی می توان دسخت و نامناسب باشد.

از سویی دیگر مهدی طارمی با پورتو قرارداد دارد و نمی تواند به این راحتی پورتو را ترک کند. پرداخت بملغ برای رضایت باشگاه پورتو نیز آسان نیست و شاید هر باشگاهی نتواند مبلغ مورد نظر باشگاه برای رضایت دادن به باشگاه پورتو را پرداخت کند.

شنیدن مشکلات مالی باشگاه فنرباغچه و همچنین ماجراهایی که در باشگاه ریزه اسپور ترکیه پیش از این برای طارمی پیش آمد نیز همگی دست به دست هم داده تا مهدی طارمی در حال حاضر تمایلی به بازگشت به لیگ ترکیه نداشته باشد و شاید روزی دیگر را برای این تصمیم و بررسی انتخاب نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تهیه کننده و طراح پورتویی ها یک ابرقهرمان متفاوت است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهدی طارمی که با حضورش در پورتو جانی تازه به قلب هجومی پورتویی ها داده است، حالا از نگاه نشریه پرتعالی نیز این موضوع پنهان نمانده تا نشریه اوجوگو پرتغال از طارمی به عنوان تهیه کنندگی اصلی طراحی های حملات و رقم زدن نتیجه برای پورتو یاد کند. […]

trackback
پشتکار بخش پزشکی پورتو برای بهبود زانوی مصدوم طارمی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زانوی چپ مهدی طارمی بخش پزشکی […]