کد خبر : 10897
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

فیفا خط قرمز خود روی فوتبال هند را پاک کرد

فیفا خط قرمز خود روی فوتبال هند را پاک کرد

پایگاه مارال نیوز؛ خط قرمز موقت فیفا روی فدراسیون فوتبال هندوستان پاک شد تا این فدراسیون بتواند طبق معمول و به صورت عادی کارها و برنامه های خود را در کشور هند پیگیری کند. فیفا در حدود دو هفته پیش اعلام نموده بود که فعالیت های فدراسیون این کشور آسیایی را به حالت تعلیق درخواهد

پایگاه مارال نیوز؛ خط قرمز موقت فیفا روی فدراسیون فوتبال هندوستان پاک شد تا این فدراسیون بتواند طبق معمول و به صورت عادی کارها و برنامه های خود را در کشور هند پیگیری کند.

فیفا در حدود دو هفته پیش اعلام نموده بود که فعالیت های فدراسیون این کشور آسیایی را به حالت تعلیق درخواهد آورد و دلیل آن نیز دخالت نمودن شخص ثالت در امور مربوط به مدیریت فوتبال این کشور بود.

حالا یک خبر خوش از سوی فیفا اعلام شد که طی آن خط قرمز موقت کشیده شده یا تعلیق فوتبال هند برطرف شده و فدراسیون این کشور می تواند فعالیت های خود را پیگیری کند.

طی آن جام جهانی زیر 17 سال فوتبال بانوان نیز در کشور هند می تواند میزبانی شود. همچنین فیفا بر برگزاری و سازماندهی انتخابات فدراسیون هند تاکید ویژه ای نموده است.

فوتبال هند در سالهای اخیر پیشرفت مطلوبی را به خود دیده و رفع موانع و استعدادیابی بهتر می تواند این کشور پرجمعیت را به عنوان یکی از پنج تیم برتر آسیا قرار دهد. هندوستان در رشته هایی مانند کبدی جرف اول را در جهان می زند و فوتبال دوستان این کشور امیدوارند تا در رشته فوتبال نیز بتوانند به مانند ورزش های سنتی و مورد اقبال خود با موفقیت مواجه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کاوه رضایی شایعات قرمزپوش شدن را قویا رد کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شد؛ به شایعه مهم قرمز پوش شدن خود به […]