کد خبر : 32305
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

دیده نشدن توهین به وینیسیوس جونیور با شکایت رئال همراه شد

دیده نشدن توهین به وینیسیوس جونیور با شکایت رئال همراه شد
دیده نشدن توهین به وینیسیوس جونیور باشکایت رئال همراه شد و باید دید سرانجام آن چه خواهد شد؟؛

به گزارش مارال نیوز، رئال مادرید در پی اتفاقات بازی رئال مادرید و اوساسونا و همچنین توهین های نژاد پرستانه انجام شده نسبت به وینیسیوس جونیور واکنش نشان داد.

آنها در بیانیه ای از مونوئرا مارتینز داور مسابقه اوساسونا با رئال نیز شکایت کردند. در پی بی تفاوتی داور مسابقه به اتفاقات پیرامونی بازی درقبال وینیسیوس و واکنش خاص نشان ندادن مونوئرا مارتینز وارد حاشیه شد.

رئال مادریدی ها ضمن محکوم کردن توهین های نژادپرستانه خشونت آمیز همراه با تبعیض که نفرت انگیز نیز می باشند تقاضای تدابیر لازم برای جلوگیری از چنین رفتارهایی در قبال وینیسیوس جونیور شده است.

در بیانیه ای که توسط رئال مادرید صادر شده آنها اعلام کردند ما قصد داریم به علت ناتوانی مارتینز در عمل به وظایف خود شکایت نماییم. قاضی مسابقه بارها توهین به ستاره رئال را نادیده گرفت با این که به کرات توسط او در مورد توهین انجام شده به وی اطلاع داده شده بود.

داور اسپانیایی دیدار اخیر رئالی ها در شرایطی با شکایت تیم کهکشانی مادریدی مواجه می شود که احتمالا شکایت رئال به نتیجه ای نرسد.

چرا که داور مسابقه از این لحاظ دچار قصوری نشده باشد چرا که آنان مطمئند شکایت رئال نیز به جایی نمی رسد. دلیل آن نیز به علت آن بوده که داور دیدار نیازی به گزارش دادن توهین هواداران اوساسونا نداشته و این اتفاق در وظایف او نیز نیست. داور فقط مجاز به گزارش اتفاقات حاشیه ای درون زمین و میان بازیکنان و کادر فنی بوده و مسائل مربوط به سکوها بر عهده سرپرست مسابقه است که توسط لالیگا برای هر دیدار برگزیده می شود و بایستی سرپرست مسابقه در گزارشش توهین ها به وینسیوس را می آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها