کد خبر : 506
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۵

قیمت تاکسی های تهران در 1401 چقدر افزایش یافت

قیمت تاکسی های تهران در 1401 چقدر افزایش یافت

میزان قیمت افزایش کرایه تاکسی در تهران در سال 1401 جاری چقدر بوده است، چقدر قیمت تاکسی و وسایل نقلیه عمومی در تهران افزایش یافته است. شورای شهر تهران جدیدترین مصوبات خود در خصوص بها و قیمت تاکسیهای پایتخت اعلام کرد. شورای شهر پایتخت، بر اساس بررسی و جمع بندی های نهایی قیمت کرایه حمل

میزان قیمت افزایش کرایه تاکسی در تهران در سال 1401 جاری چقدر بوده است، چقدر قیمت تاکسی و وسایل نقلیه عمومی در تهران افزایش یافته است. شورای شهر تهران جدیدترین مصوبات خود در خصوص بها و قیمت تاکسیهای پایتخت اعلام کرد.

شورای شهر پایتخت، بر اساس بررسی و جمع بندی های نهایی قیمت کرایه حمل و نقل عموم را در سال 1401 به میزان بیست و پنج درصد افزایش داد.

این میزان از افزایش کرایه از اولین روز اردیبهشت ماه سال 1401 اجرایی خواهد شد.

مصوبه ای که سال گذشته «سال 1400» توسط اعضای شورا تصویب شد طی آن مقرر گردید که از اولین روز اردیبهشت ماه شامل افزایش کرایه ها باشیم و شاید احتمالا این تصمیم به خاطر پایان سفرهای نوروزی و عدم افزایش بهای کرایه ها در این ایام نیز بوده باشد.

شورای شهر تهران برای برخی از گروهها و افراد نیز کرایه رایگان و یا تخفیف درنظر گرفته است. البته این تخفیفها برای مترو و اتوبوس می باشد.

کرایه مترو و اتوبوس چه افرادی در تهران رایگان یا تخفیف دار است

گفتنی است در مصوبه شورا یک مورد دیگر نیز آمده که برای قشرهای حاص مانند معلولان، جانبازان و همچنین خانواده شهدا تخفیف صد درصدی و همچنین برای دانشجو و دانش اموز تحفیفهای پنجاه درصدی کرایه وسایل نقلیه عمومی در مترو و اتوبوس تخصیص شود.

تلاشگران عرصه رسانه و قلم نیز از مصوبه شورای تهران بهره مند می شوند و طی ان هر خبرنگاری که از طرح ترافیک بهره نبرد، کارت بلیت 400 هزار تومانی را استفاده خواهد کرد.

به منظور تکریم سالمندان نیز چنانچه فردی بالای 65 سال باشد و از کارت منزلت برخوردار باشد؛ از تخفیف 90 درصدی مذکور در بلیطهای مترو و اتوبوس بهره مند می شود

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها