کد خبر : 1280
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

حقوق بازنشسته های دولتی در سال 1401 چقدر افزایش یافت

حقوق بازنشسته های دولتی در سال 1401 چقدر افزایش یافت

مقدار افزایش حقوق بازنشسته های دولتی در سال 1401 چه میزان بود؟ چقدر افزایش حقوق بازنشستگان دولتی در سال جاری خواهیم داشت؟ موضوعی که روز گذشته در جلسه هیئت دولت تصویب شد را با هم بخوانیم. هیئت وزیران در خصوص بررسی میزان افزایش حقوق بازنشستگان دولتی و همچنین سایر کارمندان در حضور رئیس جمهور کشورمان

مقدار افزایش حقوق بازنشسته های دولتی در سال 1401 چه میزان بود؟ چقدر افزایش حقوق بازنشستگان دولتی در سال جاری خواهیم داشت؟ موضوعی که روز گذشته در جلسه هیئت دولت تصویب شد را با هم بخوانیم.

هیئت وزیران در خصوص بررسی میزان افزایش حقوق بازنشستگان دولتی و همچنین سایر کارمندان در حضور رئیس جمهور کشورمان آیت الله ابراهیم رئیسی جلسه ای برگزار کرد که دارای مصوبات زیر بود.

مصوبات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان در سال 1401

طی آن ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات، شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه، به میزان ۱۰ درصد افزایش یافت.

در خصوص حقوق بازنشستگان نیز مصوباتی را در این خصوص دیده می شود. طی آن حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های بازنشستگی در سال ۱۴۰۱، ۱۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد، مشروط به آنکه پس از اعمال افزایش مذکور، حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی مذکور، متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از ۵۰ میلیون ریال کمتر باشد.

آنچه که خواندید خبری در خصوص میزان افزایش حقوق بازنشستگان دولتی و همچنین میزان حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات مرتبط و کارمندان بود. دیگر اخبار مارال نیوز را هم پیگیر باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حقوق اساتید حق التدریسی دانشگاه تا چه زمانی پرداخت می شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حق التدریسی ها حقوق مناسب ندارند و […]