کد خبر : 10400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

لیست بازیکنان با کمترین شکست و بیشترین برد

لیست بازیکنان با کمترین شکست و بیشترین برد

خبر مارال نیوز؛ لیست فوتبالیست های با کمترین باخت و بیشترین پیروزی؛ چه بازیکنانی در جهان با تیم خود بیشترین برد و پیروزی را کسب کردند؟ لیست و اسامی فوتبالیستهایی با بیشترین برد و کمترین شکست که یک رکورد محسوب می شود. رونالدو که البته امسال با منچستر یونایتد دچار مشکلات جدی شده و در

خبر مارال نیوز؛ لیست فوتبالیست های با کمترین باخت و بیشترین پیروزی؛ چه بازیکنانی در جهان با تیم خود بیشترین برد و پیروزی را کسب کردند؟ لیست و اسامی فوتبالیستهایی با بیشترین برد و کمترین شکست که یک رکورد محسوب می شود.

رونالدو که البته امسال با منچستر یونایتد دچار مشکلات جدی شده و در یک قدمی جدا شدن از این باشگاه است به رکورد بی نظیری در باشگاه ها و تیمهای سابق خود دست یافته که کم نظیر است.

رکورد و موفقیت کریستیانو رونالدو در دنیای فوتبال این بار در کسب بیشترین برد نیز دیده می شود و در این راستا اختلاف بسیار زیادی نیز با سایر بازیکنان دارد. البته همیشه او یک خطر بزرگ به نام مسی را بیخ گوش خود حس می کند و شاید لیونل مسی بتواند رکورد او را در آینده بشکند و آن هم به دلیل سن و سال کمتر او نسبت به رونالدو است.

کریستیانو در بازی هایی که با باشگاه های مختلف سابق خود از ابتدای دوران بازیکن بودن خود انجام داده 735 پیروزی کسب کرده و ایکر کاسیاس نیز با 690 برد در جایگاه دوم قرار دارد.

لیونل مسی نیز 665 برد در تیمهای مختلف خود به دست آورده که رکورد خوبی برای این بازیکنان محسوب می شود.

به نظر می رسد با توجه به بازنشستگی ایکر کاسیاس مطمئنا لیونل مسی می تواند رکورد بیشترین بردهای تیمی به دست آمده توسط دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا و رئال ماردید یعنی ایکر کاسیاس را در همین فصل جا به جا کند و حتی نیم نگاهی نیز به رونالدو و شکستن رکورد نباختن او داشته باشد.

لیست رکورد بازیکنان با بیشترین برد و کمترین شکست

بیشترین پیروزی و کمترین شکست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ریسک بازی ندادن به رونالدو در اولدترافورد جواب داد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اتفاقی که اگر با شکست منچستر مواجه می […]