کد خبر : 6455
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

پیروزی مجدد قضائی جانی دپ مقابل امبر هرد

پیروزی مجدد قضائی جانی دپ مقابل امبر هرد

جانی دپ بدون حضور در دادگاه و بر اساس شواهد بار دوم هم مقابل امبر هر در دعوای قضائی پیروز شد تا پیروزی مجدد خود را مقابل همسر سابقش کسب کند. به گزارش مارال نیوز، پس از شکست و محکوم شدن سنگین به جریمه نقدی امبر هرد و قادر نبودن به اثبات حرفهایش در مقابل

جانی دپ بدون حضور در دادگاه و بر اساس شواهد بار دوم هم مقابل امبر هر در دعوای قضائی پیروز شد تا پیروزی مجدد خود را مقابل همسر سابقش کسب کند.

به گزارش مارال نیوز، پس از شکست و محکوم شدن سنگین به جریمه نقدی امبر هرد و قادر نبودن به اثبات حرفهایش در مقابل جانی دپ و دادگاه؛ او بعد از مدتی مجددا شکایت کرده و از نقص مدارک و صلاحیت حضور یکی از هفت عضو هیئت منصفه دادگاه پرده برداشته بود.

با این وجود قاضی امروز درخواست امبر هرد برای برگزاری دادگاه مجدد را رد کرده و افترای موجود را باطل شده دانست.

دادگاه قضائی امبر هرد و جانی دپ

امبر هرد باید برای اعتراض زودتر اقدام می کرد

همچنین قاضی دادگاه این را هم اضافه کرده که بایستی امبر هرد تقاضای خود برای افترا و نقص مدارک یکی از هفت عضو هیئت مدیره و دیر صادر شدن احضاریه او را زودتر اعلام می کرد و اعتراضش را ثبت می کرد.

همچنین دادگاه این را هم گفته که مدرک خاصل برای تقلب در این خصوص دیده نمی شود و دیگر مدارکی نیز که نشان دهنده وجود اشتباه در حکم دادگاه باشد نیز مشخص و پیدا نشده است.

نقش مثبت کامیل واسکز، وکیل جانی دپ در پیروزی

البته طبیعی است که امبر هرد بعد از این ماجرا و حکم رد برگزاری دادگاه تجدید نظر حکم سابق جانی دپ، مجددا درخواست تجدید نظر بدهد هر چند شانس او این بار کمتر از قبل نیز شده است.

به نظر می رسد که در جریان دعوای حقوقی اخیر، کامیل واسکز وکیل جانی دپ به خوبی کارها را پیش برده و توانسته بر اساس شواهد موجود و دفاع خوب خود دعوای حقوقی را برنده شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لیست بازیکنان با کمترین شکست و بیشترین برد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] باخت و بیشترین پیروزی؛ چه بازیکنانی […]