کد خبر : 810
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

ماجرای بخشندگی و طلاق جنیفر لوپز از عشق و نامزد جوانش

ماجرای بخشندگی و طلاق جنیفر لوپز از عشق و نامزد جوانش

جنیفر لوپز از نامزد جوان خود طلاق گرفت. طلاق و جدایی که در رسانه های مختلف پوشش رسانه ای یافت و طرفداران جنیفر لوپز نیز به شدت به دنبال چرایی و چگونگی وقوع این اتفاق و طلاق بودند. جنیفر لوپز خواننده و بازیگر معروف در حالی با کاسپر اسمارت نامزد کرده بود که اختاف سنی

جنیفر لوپز از نامزد جوان خود طلاق گرفت. طلاق و جدایی که در رسانه های مختلف پوشش رسانه ای یافت و طرفداران جنیفر لوپز نیز به شدت به دنبال چرایی و چگونگی وقوع این اتفاق و طلاق بودند.

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر معروف در حالی با کاسپر اسمارت نامزد کرده بود که اختاف سنی حدود 16 سال بین جنیفر لوپز و نامزدش وجود داشت.

کاسپر در زمان نامزدی و آشنایی با جنیفر لوپزیک فرد تقریبا 26 ساله بود و شاید دلیل اصلی وقوع این جدایی نیز داشتن اختلاف سنی بالا بین این دو بود هر چند گمانه زنی های متعددی در این خصوص در رسانه ها و طرفدراان جنیفر لوپز نیز وجود داشته است.

با اعلام رسانه ها گویا این طلاق و جدایی قطعی بوده و این دو زوج عاشق گویا دیگر به هم نخواهند رسید.

رسانه ها و دوستان نزدیک این بازیگر و خواننده معروف نیز در این خصوص در تلاش هستند تا دلیل طلاق را اختلاف سنی بالای این دو عنوان کنند.

هدیه جنیفر لوپز به نامزد جوانش

البته جنیفر لوپز یک کار زیبایی هم در هنگام جدایی از نامزدش انجام داد. او به هنگام جدایی هدایایی که برای نامزدش خریده بود از جمله اتوموبیل گران قیمت لاکچری و موتوری که در تصویر بالا مشاهده می کنید را به نامزد سابقش بخشید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جنیفر لوپز در سال 2002 یعنی 20 سال پیش با فردی به نام بن افلک نامزد کرد ولی عمر نامزدی و دوستی آنها تنها دو سال دوام آورد و از یکدیگر جدا شدند اما بعد از چندین سال وقفه و دوری مجددا این زوج به همدیگر رسیدند. […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهربانی و عشق خواهر برادری که […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جنیفر گارنر طلاق گرفته به صورت […]