کد خبر : 214
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

فاصله کیش تا قطر چقدر است

فاصله کیش تا قطر چقدر است

فاصله پرواز هوایی کیش تا قطر چقدر است؟ چند دقیقه یا ساعت طول می کشد تا از طریق هواپیما از کیش به قطر برسیم؟ فاصله دریایی جزیره کیش با قطر چقدر است ؟ آیا از طریق دریایی نیز آیا می توان به قطر سفر کرد؟ آیا از طریق کشتی می توان به دوحه قطر و

فاصله پرواز هوایی کیش تا قطر چقدر است؟ چند دقیقه یا ساعت طول می کشد تا از طریق هواپیما از کیش به قطر برسیم؟ فاصله دریایی جزیره کیش با قطر چقدر است ؟ آیا از طریق دریایی نیز آیا می توان به قطر سفر کرد؟ آیا از طریق کشتی می توان به دوحه قطر و محل برگزاری مسابقات جام جهانی سفر کرد؟

با توجه به نزدیک بودن میزبانی مسابقات فوتبال 2022 جام جهانی قطر، نزدیکی و هم مرز بودن ایران با کشور میزبان این مسابقات باعث شده تا برخی از گردشگران و طرفداران فوتبال جزیره کیش را برای اقامت و جابجایی بین ایران و قطر انتخاب کنند اما قبل از این اتفاق لازم است بدانیم که چقدر فاصله بین کیش تا قطر وجود دارد.

وزیر راه و شهرسازی آقای رستم قاسمی در جریان سفر خود به جزیره کیش اعلام کرده بودند که ایران از سه طریق اسکان، حمل و نقل هوایی و دریایی با قطر برای برگزاری مسابقات جام جهانی مشارکت خواهد کرد. وی همچنین یادآور شده بود که

فاصله 40 دقیقه ای هوایی برای پرواز از جزیره کیش به قطر می تواند جزیره کیش را به یکی از مهمترین مناطق برای جا به جایی و اسکان مسافران جام جهانی و گردشگران تبدیل کند.

رستم قاسمی به زیرساختهای مناسب اقامتی جزیره کیش نیز اشاره کرده بود.

گفتنی است مسافت جزیره کیش تا دوحه حدودا 270 کیلومتر می باشد و گفته می شود که طی مسافت دریایی با دوحه از طریق کشتی نیز ممکن است حدود 4 ساعت به طول بیانجامد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دیل اینکه فاصله کیش تا قطر نزدیک بوده و به […]