کد خبر : 5223
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

ماجرای توهین برنامه جوکر به معلولان چه بود

ماجرای توهین برنامه جوکر به معلولان چه بود

داستان و ماجرای توهین جوکر به معلولان چه بود و چه کاری باعث رنجش خاطر آحاد جامعه نسبت به قسمتی از این برنامه پربیننده شد. به گزارش مارال نیوز، ماجرا از این قرار بوده که دو نفر از حاضران در برنامه جوکر که به عنوان شرکت کننده در آن حضور داشتند برای اینکه بتوانند رقبالی

داستان و ماجرای توهین جوکر به معلولان چه بود و چه کاری باعث رنجش خاطر آحاد جامعه نسبت به قسمتی از این برنامه پربیننده شد.

به گزارش مارال نیوز، ماجرا از این قرار بوده که دو نفر از حاضران در برنامه جوکر که به عنوان شرکت کننده در آن حضور داشتند برای اینکه بتوانند رقبالی خود را بخندانند شکل و شمایل افراد معلولان را به خود گرفتند. این موضوع از برنامه های شبکه اینترنتی و پلتفرم های خاص درنظر گرفته شده نیز پخش شد.

فعالان حقوق معلولان نیز که کمپینی در این حوزه داشتند در این باره در توئیتر خود نوشتند:

در جوکر دو نفر از هنرمندان به منظور خنداندن معلولان را سوژه خود کرده و مسخره یشان کردند و باعث ترویج نمودن تمسخر معلولیت به این راحتی شدند. لطفا معلولیت را سوژه برای خنده و خنداندن نکنید.

حرفهای به حق و کاملا صحیحی که از سوی این کمپین بیان شد.

از سازندگان برنامه جوکر نیز این انتظار می رود که با رعایت این اصل مهم، ضمن عذرخواهی از تکرار چنین اتفاقات مشابهی جلوگیری به عمل آورند.

جوکر و توهین به معلولان

داستان توهین به معلولان در جوکر چیست

  • خبرهای تکمیلی در خصوص اتفاقات پیش آمده در برنامه جوکر و مرتبط با حقوق معلولان

معذرتخواهی عوامل جوکر از اتفاق پیش آمده در خصوص معلولان

سازندگان و عوامل برنامه جوکر نیز در پی این اتفاق، عذرخواهی کرده و این موضوع را اعلام نمودند که نسخه نهایی با اصلاحیه و حذف قسمتهای مربوط در پلتفرم های پخش برنامه جوکر بارگزاری گردیده است. عوامل برنامه جوکر این را هم اضافه کردند که هیچ یک از میهمانان و سازندگان با تصور توهین به معلولان در صحنه ظاهر نشده بودند.

توضیحات سیروس میمنت در خصوص اتفاقات پیش آمده در جوکر

سیروس میمنت نیز در باره اتفاقاتی که در برنامه جوکر رقم زده شد اعلام کرد قصد برنامه جوکر توهین به جامعه کم توان جسمی نیست و ما با آنان زندگی کرده و همگی انسان هستیم پس دلیلی برای به تمسخر گرفتن همنوعان خودمان نداریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کارت قرمز راموس در پاری سن ژرمن به دلیل توهین | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سن ژرمن به دلیل توهین ناعادلانه بود. […]