کد خبر : 1597
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

زمان و روزهایی که خندوانه بعد از عید فطر 1401 پخش می شود

زمان و روزهایی که خندوانه بعد از عید فطر 1401 پخش می شود

ساعت پخش خندوانه بعد از ماه رمضان 1401 در اردیبهشت و خرداد؛ چه ساعت و روزهایی خندوانه پخش خواهد شد. روزهایی که خندوانه بعد از عید فطر 1401 پخش می شود شامل چه روزهایی است؟ کنداکتور شبکه نسیم بعد از عید فطر دچار تغییراتی شد تا در برنامه زمانبندی خندوانه و نحوه پخش نیز تغییراتی

ساعت پخش خندوانه بعد از ماه رمضان 1401 در اردیبهشت و خرداد؛ چه ساعت و روزهایی خندوانه پخش خواهد شد. روزهایی که خندوانه بعد از عید فطر 1401 پخش می شود شامل چه روزهایی است؟

کنداکتور شبکه نسیم بعد از عید فطر دچار تغییراتی شد تا در برنامه زمانبندی خندوانه و نحوه پخش نیز تغییراتی را شاهد باشیم.

بدین منظور سری هشتم برنامه زیبای خندوانه به مجری گری و تهیه کنندگی رامبد جوان از روز یکشنبه تا پنجشنبه پخش خواهد شد. گفته می شود این برنامه به مانند گذشته در همان ساعت 23 روی انتن خواهد رفت و دکور برنامه و همچنین بخش های مختلف خندوانه نیز با تغییراتی مواجه می شود.

در خصوص برنامه دورهمی مهران مدیری نیز گفته شده که این برنامه فقط روزهای جمعه و شنبه هر هفته و در ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.

برنامه دورهمی مهران مدیری نیز مانند خندوانه رامبد جوان با تغییراتی در شکل و شمایل برنامه نسبت به گذشته ادامه می یابد که از تغییرات مهم آن می توان به خانوادگی کردن و مسابقه ای کردن دورهمی اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها