کد خبر : 10024
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

محک جدی یوزهای ایرانی در جام واگنر با بازیکنان جدید

محک جدی یوزهای ایرانی در جام واگنر با بازیکنان جدید

خبر مارال نیوز؛ نظر محمدطاهر وادی در خصوص عملکرد ایران؛ به نظر می رسد که یوز های یرانی در رقابتهای جام واگنر والیبال به میزبانی لهستان با صلاحدید عطایی مربی تیم در زمین مسابقه با تلفیقی از بازیکنان جوان برای محک زدن آنها و همچنین چندی از بازیکنان قدیمی ظاهر شدند. محمدطاهر وادی پاسور تیم

خبر مارال نیوز؛ نظر محمدطاهر وادی در خصوص عملکرد ایران؛ به نظر می رسد که یوز های یرانی در رقابتهای جام واگنر والیبال به میزبانی لهستان با صلاحدید عطایی مربی تیم در زمین مسابقه با تلفیقی از بازیکنان جوان برای محک زدن آنها و همچنین چندی از بازیکنان قدیمی ظاهر شدند.

محمدطاهر وادی پاسور تیم ملی در این خصوص می گوید لهستانی ها در دیدار مقابل ایرانی ها با نفرات اصلیشان وارد زمین مسابقه شدند اما ما با صلاحدید کادر فنی برای محک زدن بازیکنان تازه نیز وارد مسابقه شده بودیم.

برای این دیدار نیز چندی از بازیکنان تازه در ترکیب قرار گرفته بودند البته امید و تلاشمان بر این است که روز به روز بیشتر هماهنگ شویم تا قادر به بهبود عملکردمان در رقابتهای مهم جهانی والیبال شویم.

تیم ملی والیبال محمدطاهر وادی

محمدطاهر وادی همچنین به تیم ملی لهستان بابت بردشان تبریک گفته و اعلام کرد آنها خیلی خوبتر از ما در این دیدار به رقابت پرداختند.

یوزهای ایرانی در دومین دیدار خود از ساعت 5 و نیم عصر بایستی به مصاف شاگردان کولاکوویچ و صربستان بروند.

صربستانی که در اولین تقابل خود آنها نیز مانند ایران نتیجه را واگذار کردند؛ صربستان بازی اولش را سه بر یک مقابل آرژانتین شکست خورده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها