کد خبر : 10217
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

الجزایری های خوش سابقه خریدهای جدید الغرافه

الجزایری های خوش سابقه خریدهای جدید الغرافه

سایت مارال نیوز؛ دو الجزایری خوش سابقه و مطرح خوش تکنیک شاگردان جدید استراماچونی در الغرافه قطر شدند تا با آمدنشان از الجزایر به الغرافه قطر به کمک یاران استراماچونی و خروج از وضعیت بغرنج موجود کمک کنند. در پی خط زدن برخی بازیکنان توسط استراماچونی، الغرافه اقدام به خرید چند بازیکن جدید کرد که

سایت مارال نیوز؛ دو الجزایری خوش سابقه و مطرح خوش تکنیک شاگردان جدید استراماچونی در الغرافه قطر شدند تا با آمدنشان از الجزایر به الغرافه قطر به کمک یاران استراماچونی و خروج از وضعیت بغرنج موجود کمک کنند.

در پی خط زدن برخی بازیکنان توسط استراماچونی، الغرافه اقدام به خرید چند بازیکن جدید کرد که از آن جمله می توان به دو بازیکن الجزایری اشاره کرد.

این دو بازیکن الجزایری بولایه و بلفیض نام دارند که در تیم ملی الجزایر نیز حضور دارند و جزو دعوت شدگان به اردوهای این تیم آفریقایی نیز محسوب می شوند.

این اتفاق در پی خط زدن دو بازیکن سابق استقلال یعنی عزت اللهی و شیخ دیاباته رقم خورد.

عکس دو بازیکن الجزایری تازه خریداری شده

خریدهای الجزایری الغرافه

نکته قابل توجه اینکه یکی از خط زده شده های استراماچونی یعنی شیخ دیاباته در لیست یحیی گل محمدی نیز قرار گرفته و در حال مذاکره با وی برای پرسپولیسی شدن هستند.

الغرافه قطر با استراماچونی در تلاش است تا شایستگی های خود را برای قهرمانی و موفقیت نشان دهد. اتفاقی که در فصل پیش رخ نداد و این بار استراماچونی می خواهد نشان دهد که از نظر سطح مربیگری بالاتر از دیگر مربیان همطراز خود است و دستیابی به آن نیازمند نتیجه گیری در رقابتهای این فصل لیگ قطر است.

الغرافه شروع لیگ ستارگان قطر را چندان خوب سپری نکرده و از سه بازی گذشته خود یک برد، یک تساوی و یک شکست به دست آورده تا در جایگاه ششم رقابتها قرار گیرد.

این در شرایطی است که تیم العربی با 9 امتیاز در صدر است و الغرافه 4 امتیازی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پربرخوردترین بازی لیگ ستارگان قطر با 4 اخراجی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زده شد در حالی که الغرافه قطر و الاهلی به […]