کد خبر : 16833
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

مربی که نیامدنش به نشست خبری بهتر بود

مربی که نیامدنش به نشست خبری بهتر بود
سرمربی تاتنهام مدت کوتاهی در نشست خبری حاضر شد. مربی که نیامدنش به نشست خبری بهتر بود؛

اتفاق جالب در نشست خبری لیگ اروپا اتفاق افتاد. مربی که نیامدن او به نشست خبری بیشتر به صلاح می شد. به ادعای رسانه ها آمدن و نیامدن این مربی به نشست خبری شاید چیزی را عوض نمی کرد چرا که هیچ یک از خبرنگاران نتوانستند جواب سوالات خود را بگیرند.

کونته بعد از نا داوری که در حق تیم او شد در نشست خبری حاضر شد. او بعد از این حضور به مدت کوتاه و تنها به یک سوال خبرنگاران پاسخ داد. کونته بلافاصله بعد از پاسخگویی به این سوال از شدت خشم و ناراحتی نشست خبری را سریع ترک کرد.

در مدت کوتاهی که کونته سرمربی تاتنهام در نشست خبری حضور داشت اعلام کرد که معمولا در خصوص داوری صحبت نمی کند اما سیستم وی ای آر در این فصل تیمش را اذیت نموده است. به گفته او تاتنهام در مسابقه با اسپورتینگ خوش شانس نبود.

کونته گفت: کمک داور ویدیویی ضربه بزرگ به تیم ما زد. خیلی تمایل دارم ببینم آیا چنین تصمیم هایی برای باشگاه های بزرگ در مسابقات مهم هم پیش می آید یا خیر. اصلا آیا شجاعت آنها تا حدی است که چنین تصمیم هایی را برای دیگران بگیرند؟ تصمیم داور غیرمنصفانه بود.

به نظر می رسد ناراحتی کونته از تصمیم داور و کمک ویدیویی او زمانی بشیتر شد که آنها به شدت بعد از گلزنی خوشحالی می کردند. البته لغو به یکباره گل ناراحتی آنها را در پی داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها