کد خبر : 2962
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

چند نفر از افراد نسبت به مبلغ واریزی یارانه اعتراض کردند

چند نفر از افراد نسبت به مبلغ واریزی یارانه اعتراض کردند

چه درصدی از افراد یارانه بگیر، نسبت به میزان دریافتی یارانه های خود درخواست بازنگری داده و در سامانه مردمی سازی یارانه ها اعتراض خود را ثبت کردند. وزیر کار به این سوال پاسخ داده و آمار افرادی که متقاضی بازنگری نسبت به میزان واریز یارانه ها یا عدم تخصیص آن بودند را رسانه ای

چه درصدی از افراد یارانه بگیر، نسبت به میزان دریافتی یارانه های خود درخواست بازنگری داده و در سامانه مردمی سازی یارانه ها اعتراض خود را ثبت کردند.

وزیر کار به این سوال پاسخ داده و آمار افرادی که متقاضی بازنگری نسبت به میزان واریز یارانه ها یا عدم تخصیص آن بودند را رسانه ای کرده است.

به گفته وزیر کار تا کنون بیشتر از 80 درصد افراد درخواست خود را نسبت به بازنگری کردن در خصوص وضعیت یارانه خود را ثبت و اعلام کرده اند.

گفتنی است در خصوص عدم واریزیارانه ها بیان شده که دو طیف از افراد تا بدین لحظه یارانه کمک معیشتی و اصلاح قیمتی چهار قلم از کالاها را دریافت نکرده اند.

یکی از این گروهها بخشی از جامعه بوده که پیش از اجرای این طرح نیز مشمول دریافت یارانه نمی شدند. همچنین گروه دوم نیز افرادی بودند که با وجود دریافت یارانه در سری گذشته، به دلیل قرارگیری در دهک دهم از امکان دریافت یارانه در ماه اردیبهشت 1401 محروم شدند.

بازنگری و رسیدگی به اعتراض گروه ها و سرپرستان خانواده ها نسبه به قطع یا واریز کم یارانه ها در حال انجام است و طبق اعلام مسئولان، نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها