کد خبر : 5376
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

مردم دنبال واکسن تب کریمه کنگو نباشند/ سازمان جهانی بهداشت تائید نمی کند

مردم دنبال واکسن تب کریمه کنگو نباشند/ سازمان جهانی بهداشت تائید نمی کند

واکسن برای تب کریمه کنگو وجود نداشته و نباید فریب سودجویان را خورد. تا بدین لحظه سازمان های جهانی نیز موضوع عدم ساخت واکسن مورد تائید برای بیماری تب کریمه کنگو را اعلام کرده اند. برای پیشگیری از شیوع و مبتلا شدن به بیماری تب کنگو که باعث خونریزی دهندگی در بدن می شود، راهی

واکسن برای تب کریمه کنگو وجود نداشته و نباید فریب سودجویان را خورد. تا بدین لحظه سازمان های جهانی نیز موضوع عدم ساخت واکسن مورد تائید برای بیماری تب کریمه کنگو را اعلام کرده اند.

برای پیشگیری از شیوع و مبتلا شدن به بیماری تب کنگو که باعث خونریزی دهندگی در بدن می شود، راهی جز پیشگیری و توجه به اصول بهداشتی نیست.

از سوی سازمان جهانی بهداشت نیز به منظور پیشگیری از تب کریمه کنگو ساخت واکسن تائید نشده است.

بنابراین چنانچه تبلیغ یا صحبتهایی در خصوص واکسن تب کریمه کنگو را دیده یا شنیدید باور نکرده و اسیر سودجویان نشوید و اخبار را تنها از منابع رسمی دنبال کنید.

افراد کلاهبردار و سودجو صرف نظر از تبعات ذهنی، جسمی و روانی که کارشان می تواند برای جامعه تحمیل کند، مترصد سوءاستفاده از موقعیت و دستیابی به ثروت هستند تا بتوانند با هر قیمتی به اهداف مادی خود برسند و در این مسیر جان و سلامتی مردم نیز شاید برایشان اهمیت چندانی نداشته باشد.

مطلب مرتبط به آمار مبتلایان به بیماری تب کریمه کنگو در شهرهای مختلف ایران را نیز می توانید از سایت مارال نیوز دنبال کنید.

کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نوع بیماری و همچنین توجه به اصول پیشگیری و بهداشتی از اصلی ترین راه های کنترل شیوع تب کنگو و جلوگیری از مبتلا شدن به این بیماری می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها