کد خبر : 7015
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

چرا افراد سرماخورده را مبتلا به کرونا بدانیم

چرا افراد سرماخورده را مبتلا به کرونا بدانیم

دلیل اینکه افراد سرماخورده را باید فرد مبتلا به کرونا دانسته و اصول پیشگیری را با قرنطینه و سایر مسائل پزشکی مورد تائید انجام دهیم چیست؟ با مارال نیوز همراه باشید. افراد سرماخورده به احتمال زیاد کرونا دارند، این جمله ای است که بارها و بارها در طول مدت زمان شیوع ویروس کرونا حتما شنیده

دلیل اینکه افراد سرماخورده را باید فرد مبتلا به کرونا دانسته و اصول پیشگیری را با قرنطینه و سایر مسائل پزشکی مورد تائید انجام دهیم چیست؟ با مارال نیوز همراه باشید.

افراد سرماخورده به احتمال زیاد کرونا دارند، این جمله ای است که بارها و بارها در طول مدت زمان شیوع ویروس کرونا حتما شنیده اید.

با توجه به جهش های جدید و تغییر رفتار کرونا و ایجاد زیرسویه های تازه از این ویروس، بایستی رعایت چند اصل مهم را فراموش نکرده و ضمن اینکه کرونا را ساده و پایان شده ندانیم؛ به توجه و سفارشات متخصصان و سازمان جهانی بهداشت نیز توجه کنیم.

انکار مبتلایان به سرماخوردگی به مبتلا شدن کرونا

با اعلام سازمان بهداشت جهانی کسانی که سرماخورده اند، با توجه به علائم بسیار شبیه کرونا و سرماخوردگی بنابراین بر اساس احتیاط باید فرد را مبتلا به کرونا تلقی کنیم.

جدیدا نیز طی پژوهش های انجام یافته در بریتانیا مشخص شده که نیمی ازافرادی که سرما خورده اند دارای ویروس کووید 19 بوده اند. 

کرونا سرماخوردگی

این روزها نیز با اعلام محققان بریتانیایی با جهش و زیرسویه جدید کرونا این آمار 50 درصدی سرماخورده ها و ابتلایشان به کرونا حاکم بوده و نصفی از سرماخورده ها را می توان مبتلا به کرونا دانست.

انکار ابتلا به هر گونه ویروس کرونا توسط افراد سرماخورده

بیمارانی که دچار علائم سرماخوردگی می شوند معمولا بیماری خود را ساده انگاشته و آن را به هیچ عنوان کرونا نمی دانند و این موضوع باعث سرایت بیشتر کرونا و همچنین رعایت نکردن اصول درمانی و پیشگیری مناسب توسط بیمار می شود.

عموما فرد بیمار با مشاهده علائمی همچون بی حالی، تب و آبریزش بینی و … خود را سرماخورده دانسته و گرفتن کرونا را انکار می کند بنابراین باید مراقب سرایت باشیم و افراد سرماخورده نیز خود را ملزم به قرنطینه و اصول پیشگیرانه برای رعایت حال دیگران نمایند.

مطالب مرتبط با کرونا؛ دیدگاه دانشمندان آمریکایی در خصوص منشا پیدایش کرونا و همچنین چینی ها چگونه با کرونا مبارزه می کنند را نیز بخوانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] این میانه هیبت کرونا هم قوز بالا قوز […]

trackback
سرماخوردگی مانع از حضور دو استقلالی در تمرین | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دلیل سرماخوردگی دو چهره مطرح […]