کد خبر : 866
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

چرا رنگ آب زاینده رود فلاورجان تغییر یافته است

چرا رنگ آب زاینده رود فلاورجان تغییر یافته است

در روزهای اخیر تغییر رنگ آب زاینده رود، باعث نگرانیهایی شده است. با گزارش و مشاهده تغییر رنگ آب رودخانه زاینده رود در غرب اصفهان؛  سریعا کارشناسان نسبت به این موضوع ورود کردند. تا کنون علت دقیق تغییر رنگ آب رودخانه زاینده رود مشخص نشده و بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان این

در روزهای اخیر تغییر رنگ آب زاینده رود، باعث نگرانیهایی شده است. با گزارش و مشاهده تغییر رنگ آب رودخانه زاینده رود در غرب اصفهان؛  سریعا کارشناسان نسبت به این موضوع ورود کردند.

تا کنون علت دقیق تغییر رنگ آب رودخانه زاینده رود مشخص نشده و بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان این موضوع در دست بررسی است.

در این راستا تیمهای گشت و کنترل کیفی رودخانه به دنبال یافتن منبع آلودگی هستند.

لازم به ذکر است تغییر رنگ آب انجام یافته در منطقه فلاورجان انجام یافته و شرکت آب منطقه ای نیز در حال بررسی و انجام کار کارشناسی در خصوص علت اصلی وقوع این اتفاق است.

تغییر رنگ آب موجب نگرانیهای زیست محیطی نیز شده و امیدواریم با بررسی دقیق و یافتن هر چه سریعتر منشا آن مانع از تسری یافتن آلودگی شد.

تداوم این روند ممکن است جان بسیاری از جانداران و آبزیان و در ادامه سلامتی شهروندان را به خطر بیاندازد. البته دادن نظر نهایی کارشناسی در این خصوص و خطرناک بودن یا نبودن تغییر رنگ آب نیز در حال بررسی است و باید منتظر نطرات نهایی کارشناسان و آزمایشگاههای مرتبط بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها