کد خبر : 17178
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۲۳

مصدوم بزرگ دیگر برای تیم ملی فوتبال آمریکا

مصدوم بزرگ دیگر برای تیم ملی فوتبال آمریکا
وستون مک کنی نام مصدوم بزرگ دیگر برای تیم ملی فوتبال آمریکا بوده تا شمار مصدومان ملی پوش این کشور در چند هفته مانده به شروع جام جهانی بیشتر شود.؛

آمریکا با یک مصدوم بزرگ دیگر پیش از جام جهانی مواجه شد. در ادامه بدشانسی های یوونتوس و سریال مصدومان این باشگاه، باید نام وستون مک کنی بازیکن تیم ملی آمریکا را نیز به آن اضافه کرد.

هافبک 25 ساله آمریکایی یوونتوس در دیدار با لچه و هفته یازدهم سری آ دچار مصدومیت شدیدی شد. وی در نیمه نخست از ناحیه ران مصدوم شد تا وی را از بازی بیرون کنند و به مداوای وستون مک کنی بپردازند.

پیش بینی ها از دوری حداقل دو هفته ای وستون مک کنی از میادین خبر می دهد. مشکل بزرگ وستون مک کنی از کشاله ران است. این احتمال وجود دارد که وی حتی بازی های اول جام جهانی را نیز با تیم ملی کشورش از دست بدهد.

از دیگر مصدومان بزرگ تیم ملی آمریکا می توان به مت ترنر دروازه بان آرسنال اشاره کرد. لوکا دلا توره نیز دوری سه هفته ای از میادین را تجربه خواهد کرد.

تیم ملی آمریکا در یک سال اخیر از نظر نتیجه گیری در رقابتهای ملی ضعیف عمل کرده، سیل مصدومان تیم ملی این کشور نیز باعث شده تا نگرانی ها نسبت به تداوم نتیجه نگرفتن فوتبال این کشور ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
افتخارات و بزرگترین بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بازیکنان آمریکا در جام جهانی که […]