کد خبر : 17151
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

مصدومیت ساق پای متئو و کپا آریسابالاگا دروازه بان چلسی

مصدومیت ساق پای متئو و کپا آریسابالاگا دروازه بان چلسی
مصدومیت از ساق پای متئو دروازه بان چلسی باعث شد تا سریال مصدومان چلسی بیشتر شود.؛

بدیاری های چلسی و همچنین دروازه بان این تیم ادامه دارد. گلر چلسی کپا آریسابالاگا در دیدار هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموزاگرب مصدوم شد. متئو نیز از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

در شرایطی که چلسی در شب شکست خود از دیناموزاگرب در یک بازی تشریفاتی مقابل حریفش به میدان رفته بود دروازه بانشان را نیز مصدوم شده دید. بعد از مصدومیت وی در نیمه دوم کپا آریسابالاگا جای خود را به مندی دروازه بان سنگالی چلسی داد.

گراهام پاتر سرمربی چلسی پیش از این چندین بازیکن آسیب دیده خود را نیز از دست داده بود. ریس جیمز و وسلی فوفانو و انگولو کانته بازیکنان بزرگ شاخص چلسی بودند که آنها را نیز چلسی از هفته های پیش به دلیل مصدومیت از دست داده بود. همچنین کوالیبالی و کواچیچ نیز در وضعیت دارای ابهامی قرار دارند. بنابراین اگر بخواهیم متئو را نیز به این لیست مصدومان چلسی اضافه کنیم، این باشگاه بزرگ با شمار زیادی از بازیکنان مصدوم مواجه می شود.

میزان مصدومیت و دوری متئو از فوتبال نیز مشخص نیست. چلسی دو هفته سخت در پیش رو دارد و در رقابتهای پیش رو باید با آرسنال، منچسترسیتی و نیوکاسل بازی کند. سه دیدار مهم با سه رقیب سنتی و قوی با شمار زیادی از مصدومین که کار آبی های لندن را سخت خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پاره شدن رباط مچ پای تیمو ورنر عامل غیبت او در جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آلمان به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط مچ […]